掃呢頁CODE去手機

2018年10月21日 星期日

【岳華逝世】譚炳文看淡生死 身家過億帶不走 健康才無價 __,岳華,譚炳文,

(攝影:陳俊強)
84歲的譚炳文今日在中環出席有關注心臟的活動,女兒譚淑瑩全程陪伴,炳哥一直撐著雨傘借力,大合照和受訪時都小心翼翼坐下。炳哥透露17年前做過心臟手術,現 ...


84歲的譚炳文今日在中環出席有關注心臟的活動,女兒譚淑瑩全程陪伴,炳哥一直撐著雨傘借力,大合照和受訪時都小心翼翼坐下。



炳哥透露17年前做過心臟手術,現在有定期檢查,每兩至三個月便覆診一次,他說情況好好:「17年前check極都查唔出有事,後來做道管檢查就查到,依家有做運動同物理治療,但飲食我冇戒口,唔通年紀大就唔食咩?神經!好味嘅嘢我就食。」



對於岳華逝世,曾合作的譚炳文未知消息,得知後感到愕然。炳哥透露二人於三四年前在加拿大合作,他說:「佢做中文電台,仲同佢做訪問,識佢嘅,但好少合作,係可惜。但做人好化嘅,唔使緊張,所以做人唔好恨咁多,就算有過億身家都帶唔走,最緊要健康,只有健康嘅身體係屬於自己。佢唔係好老,我大佢超過10年。」



炳哥指大家間中會食飯見面,又盛讚岳華是好戲之人。問到最近有沒有探望老拍檔李香琴?他表示沒有聯絡,又稱以前是拍檔,但工作完很少見面。



(攝影:陳俊強) 譚炳文對人生看得很淡,身體健康最重要。 譚炳文對人生看得很淡,身體健康最重要。
炳哥全程用雨傘借力。

炳哥全程用雨傘借力。
炳哥女兒譚淑瑩好孝順,經常都陪伴父親出入。

炳哥女兒譚淑瑩好孝順,經常都陪伴父親出入。
譚炳文表示近年好少與李香琴聯絡。

譚炳文表示近年好少與李香琴聯絡。

鍾意就快D Share啦!