掃呢頁CODE去手機

2018年10月21日 星期日

岳華:驚聞岳華離世 譚炳文嘆可惜 __,岳華,譚炳文,

譚炳文驚聞岳華離世。資深藝人譚炳文到上環出席心臟健康活動,曾患心血管疾病的他表示每三個月會定期做身體檢查,問到報告是否「靚仔」?他笑言:「梗係啦!個醫 ...


譚炳文驚聞岳華離世。資深藝人譚炳文到上環出席心臟健康活動,曾患心血管疾病的他表示每三個月會定期做身體檢查,問到報告是否「靚仔」?他笑言:「梗係個醫 ...


譚炳文驚聞岳華離世。


資深藝人譚炳文到上環出席心臟健康活動,曾患心血管疾病的他表示每三個月會定期做身體檢查,問到報告是否「靚仔」?他笑言:「梗係個醫生都跟足我17年,3年前怕血管再塞,但咩事都冇。」

譚炳文指18年前發現患病:「當時塞咗兩條半血管,之前睇幾個醫生都冇發現,睇晒香港、加拿大都話冇事,但我點解會氣喘呢?最終做心導管先發現。(戒口?)冇戒喇,幾廿歲、好食咪食囉。」

提到岳華離世,譚炳文驚訝反問原因,又說:「同佢拍過電影,佢咩事呀?我只知佢去咗溫哥華,三年幾前喺當地電台見過佢、做訪問,識咗幾十年,不過少合作。我都睇得好化,梗係覺得可惜,過番去安安定定,仔女又大,但咁就走咗,即使有過億身家都帶唔走,最緊要開開心心、健健康康。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!