掃呢頁CODE去手機

2018年10月16日 星期二

馮紹峰:真係有咗?趙麗穎生日宣布已嫁馮紹峰 __,趙麗穎,馮紹峰,

恭喜!會唔會係雙喜臨門呀?早前曾傳出大陸女星趙麗穎有孕,更被指宣布七月中停工,而其經理人又爆出她好事近,今日趙麗穎微博就上載了與馮紹峰領結婚證的照片, ...


恭喜!會唔會係雙喜臨門呀?


早前曾傳出大陸女星趙麗穎有孕,更被指宣布七月中停工,而其經理人又爆出她好事近,今日趙麗穎微博就上載了與馮紹峰領結婚證的照片,宣布已經成為馮太,而趙麗穎沒有透露是否懷孕,只留言:「官宣」二字,有眼利網民發現,今日是趙麗穎生日,她在這天宣布結婚真係雙喜臨門,而發微博的時間10時07分更是男方生日日期,新任馮太認真有心思,而老公馮紹峰就喺微博稱呼趙麗穎做老婆,冧話:「老婆,生日快樂」。

趙麗穎與馮紹峰的緋聞已瘋傳多時,加上趙麗穎上星期宣布與經紀人結束合作關係,當時其經理人因一句「邁入人生新階段」,引來網友猜測趙麗穎是否已懷孕。

而趙麗穎的閨蜜、歌手張碧晨凌晨就曬合照祝福,相中所見趙麗穎着黑衫,刻意企喺張碧晨身後,睇唔出係咪大肚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!