掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

江若琳:娶江若琳唔簡單!蕭潤邦畀足兩次禮金 __,江若琳,蕭潤邦,

Sosweet!「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)將於12月23日舉行婚禮,而今日就進行過大禮儀式,一對新人亦跟足傳統,未有在儀 ...


So sweet!


「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)將於12月23日舉行婚禮,而今日就進行過大禮儀式,一對新人亦跟足傳統,未有在儀式中岀現,完成後才與家人影合照留念,事後兩人表示:「一個過大禮程序已經複雜到頭暈。」而大禮中,除有大量中、西式禮餅外,還有乳豬、生果、椰子、山珍海味,還有兩對金龍鳳鈪、大豬金牌及金器等。

Elanne表示:「今次過大禮我哋盡量都跟足傳統,結果攰爆Oscar,每日有好多濕濕碎碎嘢準備,有時我會突然彈起,問佢買咗呢樣、嗰樣未,佢話我終於有一個新娘嘅狀態。」而Oscar則謂:「傳統嘢我真係乜都唔識,好彩今次搵咗金牌大妗姐麗姐幫手,我每日好似小學生交功課咁,不停WhatsApp佢,我今日買咗咩。到今日過大禮嘅時候,因為傳統新郎哥係唔岀現,所以我只係負責做柴可夫,全靠一班兄弟同麗姐。」

至於問到禮金金額,Oscar則表示心意最重要,而且今日自己是第二次畀禮金,希望未來岳父岳母感受到十足誠意,Oscar:「之前求婚嘅時候,好驚世伯伯母唔嫁個女畀我,所以一求完婚即刻畀禮金,到準備過大禮先知,原來禮金係應該今日先畀,世伯伯母話畀咗唔使再畀,但係我堅持,我希望畀佢哋見到我嘅誠意,相信我一世都會對老婆、對佢哋好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!