掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

譚凱琪:【陪老竇行山】譚凱琪感慨:以後陪着你走 __,譚凱琪,

孝順女!藝人譚凱琪(Zoie)呢日趁着天氣好放低晒所有工作,做個孝順女陪爸爸行山。原本係宅女嘅Zoie,為咗迎合已經退咗休嘅爸爸,亦變得好動!佢喺社交 ...


孝順女!


藝人譚凱琪(Zoie)呢日趁着天氣好放低晒所有工作,做個孝順女陪爸爸行山。原本係宅女嘅Zoie,為咗迎合已經退咗休嘅爸爸,亦變得好動!佢喺社交網上載多張同爸爸嘅行山相,相中佢搭住爸爸嘅膊頭,兩父女一齊望住遠方,認真溫馨!

Zoie本來仲擔心爸爸嘅身體會唔夠力,但點知爸爸仍然精力充沛,令Zoie十分驚訝!Zoie感慨留言:「男人嘛 為了家庭 大半生的時間都放在工作上 現在答應了他 多點陪他出外走走 還擔心他夠不夠氣力之際 他竟然一口氣都沒喘 就上到山頂了 終於明白擔當一頭家四十多年 是需要一種毅力與堅持 而面不改容 以後的路就放慢腳步陪着你走 辛苦了爸爸。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!