掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

李美慧(真名:李斯庭):含住金鎖匙出世!徐子淇兩仔兩女識投胎 __,徐子淇,李美慧,

母憑子貴。窈窕淑女,君子好逑。唔少高質嘅靚女都畀城中富豪力追,最後修成正果結婚生仔,生出嚟嘅王子公主亦自然係萬千寵愛在一身!徐子淇與李家誠要數最經典嘅 ...


母憑子貴。


窈窕淑女,君子好逑。唔少高質嘅靚女都畀城中富豪力追,最後修成正果結婚生仔,生出嚟嘅王子公主亦自然係萬千寵愛在一身!

徐子淇與李家誠

要數最經典嘅莫過於李「千億新抱」徐子淇於2006年下嫁恒基二少,翌年誕下「千億金叵羅」晞彤,據悉當時子淇老爺四叔贈予一層豪宅作「獎勵」,之後子淇陸續再誕下一女兩子,丈夫李家誠為獎勵太太,不時送贈禮物,包括在美國的億元豪宅。每次有喜事李家上下都欣喜若狂,老爺四叔更愛大派利是,與眾同樂,更曾揚言利是金額起碼一萬!

郭晶晶與霍啟剛

「跳水皇后」郭晶晶與香港霍英東家族之第三代長孫霍啟剛2012年結婚,先後誕下一仔一女,據知郭晶晶懷有第一胎時已獲霍英東基金先撥款1億作其教育用途,之後更會每個月獲派6萬元生活費。

李嘉欣與許晉亨

大美人李嘉欣與許晉亨於2008年結婚,許晉亨爺爺為一代船王許愛周,安排將約值200億的遺產均分至人人有份,家族成員每月使費均由「阿公」支付。2011年李嘉欣為許晉亨誕下兒子JaydenMax,許家當時更透過公關向記者豪派千元大利是。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!