掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

黃秋生喪母 未能見最後一面 __,黃秋生,

黃秋生昨日陪母親兩小時,剛離開醫院不久,黃母辭世。
黃秋生昨日陪母親兩小時,剛離開醫院不久,黃母辭世。黃秋生的母親昨日與世長辭,他接受本報電話訪問時,表示昨日下午到過醫院,探望兩小時後,離開沒多久就接到 ...


黃秋生的母親昨日與世長辭,他接受本報電話訪問時,表示昨日下午到過醫院,探望兩小時後,離開沒多久就接到醫院電話:「下午去睇佢,陪咗佢兩個鐘,姑娘話要換片,我晏啲再嚟,走咗之後call我返去,唔知點解今日咁塞車,返到去啱啱走。𠵱家搞完啦,call晒啲親戚,啲表親又去晒,送埋佢入殮房。」



談到處理亡母的身後事,秋生說:「係呀,搞好晒。」他表示港台拍攝只需兩日,其他工作就盡量延後。其實秋生日前開工曾透露母親腎功能退化,呼氣及排水都有困難,只是在等緊時間。

採訪:陳杰




鍾意就快D Share啦!