掃呢頁CODE去手機

2018年10月12日 星期五

劉穎鏇預早送禮好姊妹未必陪嫁 __,劉穎鏇,

劉穎鏇明天要開工,未必能見證單文柔出嫁。
劉穎鏇預早送禮好姊妹未必陪嫁前港姐單文柔(Phoebe)明天將出嫁,與她同屆的2016年香港小姐劉穎鏇與魏韵芝日前為她舉行婚前派對,劉穎鏇受訪說:「我 ...


劉穎鏇預早送禮好姊妹未必陪嫁

前港姐單文柔(Phoebe)明天將出嫁,與她同屆的2016年香港小姐劉穎鏇與魏韵芝日前為她舉行婚前派對,劉穎鏇受訪說:「我哋三個由選美到訓練班都一齊,三個都好Friend,乜都可以傾,好似三姊妹咁,我當Phoebe好似家姐一樣,佢結婚當然好戥佢開心。」談到婚前派對,她笑說:「佢忙緊搞結婚,嗰日都知佢未必有時間嚟到,所以佢嚟到就好驚喜,佢以為只係大家食吓嘢、傾吓偈,冇諗過我哋同佢慶祝,佢話發生咩事呀?覺得好Sweet,我哋畀到驚喜佢都好開心。」又坦言Phoebe有邀請她出席婚宴,但因工作未知屆時能否出席。


鍾意就快D Share啦!