掃呢頁CODE去手機

2018年10月12日 星期五

瀟灑哥茶樓快閃 鍾鎮濤感激范姜守護多年 __,范姜,鍾鎮濤,

阿B日前受訪大談與太太范姜相處的點滴,提起女兒更嚴父上身。
阿B日前受訪大談與太太范姜相處的點滴,提起女兒更嚴父上身。鍾鎮濤(阿B)穿上皮褸皮帽加黑褲黑鞋、咬着牙籤,依然是《新精武門1991》內周星馳的拍檔「瀟 ...


鍾鎮濤(阿B)穿上皮褸皮帽加黑褲黑鞋、咬着牙籤,依然是《新精武門1991》內周星馳的拍檔「瀟灑哥」。近日阿B接受《蘋果》邀請,再以瀟灑哥造型受訪,他大談與太太范姜與日俱增的感情,不諱言不想三名女兒出嫁……阿B經歷過高山低谷,看透人生的他確是瀟灑。

撰文:王連連

攝影:陳俊強

鍾鎮濤除唱歌了得,要他chok亦不成問題,他在電影《新精武門1991》飾演的「瀟灑哥」chok住賣點心,形象深入民心。27年後,阿B應《蘋果》邀請,再以瀟灑哥造型現身茶樓,現場茶客都被他逗得開懷,不少女士更找阿B集郵。



阿B殺入酒樓自彈自唱,在場茶客更以掌聲為他打氣以示支持。 阿B殺入酒樓自彈自唱,在場茶客更以掌聲為他打氣以示支持。
多年來,范姜為阿B照顧好嘉浚及嘉晴一對子女,又為他再添鍾懿和鍾幗兩名千金。資料圖片

多年來,范姜為阿B照顧好嘉浚及嘉晴一對子女,又為他再添鍾懿和鍾幗兩名千金。資料圖片

范姜賢內助

外表瀟灑的阿B,從前飽歷離婚及破產等驚濤駭浪,是太太范姜成就了他瀟灑一面。阿B於02年申請破產,范姜仍不離不棄,更替他照顧與前妻章小蕙的一對子女。雖然阿B在公開場合很少冧太太,但心中很感激對方:「佢係一個守護天使,喺我人生最低潮時候出現,我哋到𠵱家感情有增無減,我以身相許已OK我已經蝕晒底,哈哈……」

范姜對阿B無微不至,阿B豈會不知,他說:「你睇我今日做專訪,好似好輕鬆,其實佢事前周圍幫我搵番件衫,又將我入面件tee剪到變番瀟灑哥,呢頂帽仲要搵好耐。」不過人冇完美,阿B對老婆亦有意見,他笑說:「佢唔哦我已經好感動,最感激佢唔哦我嗰時,我諗每個屋企都係咁上下,總有嘢哦,又唔係日日咁,可能每個月哦幾日,呢啲都係套餐。」

阿B眼前這一份「套餐」,還包括了四名子女:鍾嘉浚、鍾嘉晴、鍾懿和鍾幗。他視與前妻的28歲大仔嘉浚為好友,父子時常見面傾心事。至於還在讀書的三位千金,阿B坦言不欲女兒太早嫁:「個個老竇都唔捨得啲女嫁,我諗住唔畀啲女嫁,要陪老竇,如果唔係生嚟做乜?大女差唔多畢業,我希望陪住啲女讀大學,鍾懿跟學校旅行去一星期,我拖咗幾年先捨得畀佢去參加,總之唔喺身邊,個心囉囉攣。」子女相繼長大,阿B自評現階段是他一生中最美滿幸褔的時候。



小鳳姐鼓勵

除了家人,朋友對阿B來說亦很重要。阿B破產時,梁朝偉每天陪他、張國榮則向黃百鳴提議找他拍電影《九星報喜》,而曾屬同一間唱片公司的徐小鳳亦有鼓勵他。阿B回憶說:「有次喺生果舖撞到小鳳姐,佢同我講:『阿B,唔緊要,呢個時候算係人生低潮,如果好平穩咁過,到老咗就冇嘢講,如一張白紙。你呢啲會過去,高高低低應會有。』但當時我唔受落,只能夠死頂,我做娛樂圈,唔頂得順點娛樂人。」

提到小鳳姐,阿B還想起了一件趣事。「以前一齊喺錄音室,小鳳姐最叻幫我哋叫外賣,因為人哋未必送,但佢一打電話:『我係徐小鳳,我想要個乾炒牛河,又想要乜乜乜』,啲人就會送嚟。」只記開心事,也許就是阿B能夠瀟灑的原因。



14年阿B與范姜結婚,曾志偉、呂方、梁朝偉、張學友一班好友亦有到賀。

14年阿B與范姜結婚,曾志偉、呂方、梁朝偉、張學友一班好友亦有到賀。

偉仔217成員

鍾鎮濤縱橫音樂、電影圈多年,相識滿天下,早年與杜德偉、梁朝偉和呂方已是好友,近年更與張學友等約18名藝人,組成「217」群組,經常相約去玩。提起「217」的成立,阿B大爆起源於數年前跟曾志偉等好友去旅行的趣事:「嗰次其中一個朋友冇去,吉咗間房,嗰間房係217號,之後每晚大家去嗰間房聚埋,但嗰間房永遠都瞓滿人,因為個個醉咗,返唔到房,嗰時開始呢group好朋友就叫『217』。」

阿B將於下月舉行演唱會,「217」好友紛紛報名想到場支持,阿B怕順得哥情失嫂意:「今次演唱會嘉賓好難搞,係多得滯,溫拿就一定會有,一班朋友都想玩。我安排好多嘢玩,嘉賓冇壓力,觀眾又睇得開心。」



場地提供:聯邦郵輪宴會中心




鍾意就快D Share啦!