網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月7日 星期日

吳雨霏:【屁股有撻瘌】吳雨霏晒泳照抱仔海邊漫步 __,miss A,吳雨霏,霏,

Kary晒出泳照,見佢PatPat有撻疤痕,但佢就霸氣話冇諗住P圖!歌手吳雨霏(Kary)自從6月誕下囝囝後,停工專心相夫教子,今日Kary喺社交網上 ...


Kary晒出泳照,見佢Pat Pat有撻疤痕,但佢就霸氣話冇諗住P圖!


歌手吳雨霏(Kary)自從6月誕下囝囝後,停工專心相夫教子,今日Kary喺社交網上載孭住囝囝喺海邊漫步嘅相,相中Kary着住橙紅色一件頭泳衣,相當Fit,仲一臉溫柔咁抱實囝囝,雖然見唔到BB正面,但睇到佢面珠肥嘟嘟,相當可愛!仔細睇仲見到Kary臀部位置有一個疤痕,Kary留言話:「是的,這是我屁股上的傷疤,我不打算去修圖。」

Kary又以英文留言講述肌膚之親,佢話用孭帶孭住bb係兩人最親密嘅時刻,好珍惜仲可以孭住囝囝嘅時光!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!