網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月3日 星期三

【賣WiFi蛋賺到笑】三年生意額狂升20倍 全靠曾志偉助陣?爽WiFi老闆:一蚊廣告費冇俾過佢 __,志偉,曾志偉,

這個時代,去旅行要上網當然不少得WiFi蛋。李垣(Michael)看準港人外遊數據需求,三年前創辦「爽WiFi」,客人絡繹不絕。林嘉華、譚玉瑛、唐詩詠 ...




這個時代,去旅行要上網當然不少得WiFi蛋。李垣(Michael)看準港人外遊數據需求,三年前創辦「爽WiFi」,客人絡繹不絕。林嘉華、譚玉瑛、唐詩詠、黎諾懿、高凱寧等,差不多整個TVB都是Michael常客,可謂星光熠熠。「一開始我贊助俾KOL,但係佢哋用完又唔影相。我依家唔搵客㗎啦,都係啲客搵我。」Michael說,創業過程中大部分藝人都免費幫他宣傳,生意額暴升20倍。

編撰:張怡

錄影:林志謙、林金展

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

相關連結:

【絕世好老闆】射波遲到中途走人唔嬲 營造家的感覺 爽WiFi老闆:唔鍾意同事入房敲門

https://bit.ly/2y7akNQ

鍾意就快D Share啦!