掃呢頁CODE去手機

2018年11月21日 星期三

徐濠縈:14歲阿女拍拖 徐濠縈開綠燈:好正常啫 __,徐濠縈,

好開放呀!藝人徐濠縈出席時裝活動。被問到14歲女兒陳康堤(包包)被拍得情竇初開拍拖,阿徐笑說:「尋日朝早一擘大眼,就有好多朋友好心畀段新聞我睇,其實我 ...


好開放呀!


藝人徐濠縈出席時裝活動。被問到14歲女兒陳康堤(包包)被拍得情竇初開拍拖,阿徐笑說:「尋日朝早一擘大眼,就有好多朋友好心畀段新聞我睇,其實我知佢拍拖,冇嚇親,我嚇親係點解你哋手足會收到風佢喺邊個球場比賽?你知我哋係禁止去睇佢比賽㗎嘛,點知畀你哋影到,仲要跟足全程,影埋佢朋友。(咁包包有冇唔開心?)我擔心影響人哋家長多啲,始終小朋友冇必要出鏡,報道有輕輕打格,我有叫包包問候番佢嘅朋友。」她坦言有見過女兒的男朋友幾次,老公陳奕迅就未見過。問到老公是否要有心理準備先見對方?阿徐表示:「佢OK,好開放嘅,你睇佢個樣就知,超級開放,咁呢個時候係應該拍拖嘅。」

叫阿女檢點啲

由於阿徐一身綠色打扮,記者笑她開綠燈,她笑說:「係呀,咁佢已經唔係小學生,已經係中三,有自己喜歡嘅人好正常。(你對個男仔印象如何?)好似講人哋唔係咁好。(報道話佢似彭于晏喎?)咁咪好靚仔?咁我見過佢真人,都靚仔嘅。(包包係咪好有眼光?)我同個女都好有眼光,最緊要大家開心,大家要對佢哋高抬貴手,佢哋唔識,嗰日都唔知畀人拍,淨係話有人影住,以為係其他家長。(有冇叫佢小心啲?)一早叫佢小心啲,我意思係唔好着住校服畀人影,公眾地方要檢點啲,其實都係正常社交活動,普通小情侶咁樣。」

想五代同堂

問到會否覺得時間過得很快,轉眼囡囡就拍拖?她說:「係呀,係我啲朋友接受唔到多啲,佢哋始終仲係停留緊包包係梁浸浸咁嘅年紀,其實佢已經係少女,包包有少女心事啦。(有心理準備10年後做埋婆婆未?)乜我要諗呢啲㗎喇?其實有朋友都同我講過,睇下我有冇呢個福分啦。(有埋個孫咪似三姊妹?)嘩,咁係值得開心喎,咁老公咪做公公?五代同堂,更有福份,哈哈,會唔會扯得太遠?其實10年後都仲係早婚,好快就有埋曾孫,哈哈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!