掃呢頁CODE去手機

2018年11月21日 星期三

【中國影史上首個超級英雄】66歲李修賢如今變成 唔講未必認得到 __,李修賢,

叫得李修賢做「李Sir」,就知佢飾演警察深入民心。不過同以前個鐵漢柔情look比,畢竟而家已經66歲喇,有個肚腩仔之餘,頭髮都花白又稀疏。唯一無變嘅, ...




叫得李修賢做「李Sir」,就知佢飾演警察深入民心。不過同以前個鐵漢柔情look比,畢竟而家已經66歲喇,有個肚腩仔之餘,頭髮都花白又稀疏。唯一無變嘅,就係同老婆感情依然好好,食個車仔麵啲餸都要夾嚟夾去share嚟食。

近年李修賢主力賺人仔,好少喺香港娛圈蒲頭,所以喺街撞口撞面都真係未必認得佢架。其實唔認得仲好,難得放假返港就可以樂得清閒,輕輕鬆鬆同老婆過下二人世界,唔使俾人打擾。如果唔係,真係隨時俾班C9 fans瘋狂圍堵架,話晒以前《公僕》、《霹靂先鋒》、《喋血雙雄》入面嘅李修賢,真係型到跌渣。

李修賢當年一臉正氣,飾演警察梗係一流啦,但原來佢仲係中國影史上首個超級英雄嚟架,係咪唔講唔知呢?啟發自1970年代風靡亞洲嘅《幪面超人》,由香港邵氏電影公司炮製、倪匡編劇嘅《中國超人》,喺1975年發行,並由李修賢擔正。呢個中國超人就勁喇,火不能熔、水不能淹、雷不能殛、電不能毀,仲識得閃電拳、追魂腿、千里眼、死光刀。保護國家領土,一點都不能少,靠你喇中國超人。

鍾意就快D Share啦!