掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

台慶2018:台慶史上第一人 馮盈盈行紅氈唔着底褲 __,馮盈盈,

FYY冇着底底?!有MK港姐之稱的馮盈盈今年台慶出晒「峰」頭,以低胸及兩側透視晚裝上陣,性感冠絕眾女藝人,不過就曝露了小肚腩,其好姊妹麥明詩更大爆對方 ...


FYY冇着底底?!


有MK港姐之稱的馮盈盈今年台慶出晒「峰」頭,以低胸及兩側透視晚裝上陣,性感冠絕眾女藝人,不過就曝露了小肚腩,其好姊妹麥明詩更大爆對方冇着底褲,未知是否怕走光,馮盈盈拍照時動作生硬,一手按前一手托腰。馮盈盈表示之前已預告了會出戰衣:「都係隆重其事,條裙好大陣仗,喺以色列運過嚟,係大品牌,好多人爭呢條裙。(有冇墊嘢?)冇。」

麥明詩稱之前見對方試裙時有穿底褲,但跟對方說她的底褲太明顯。馮盈盈坦言:「係囉,所以就除咗,為美感同線條而咁做,希望出嚟靚啲。(怕唔怕凍親?)唔會,今日都豁出去,TVB今日咁熱鬧唔會凍親。(男友點睇?)佢睇到都呆咗,都話條裙着到咁會引人遐想,我話你應該唔會有遐想。」麥明詩笑言自己的晚裝都中門大開:「原本覺得條裙好OK同有誠意,但見到馮盈盈條裙就覺得自己唔敬業。」不少網民都話盈盈着得過激,合家歡時段嚇親細路。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!