掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

【TVB台慶】特別嘉賓鄭伊健 無端端掀起全場高潮 __,鄭伊健,TVB,

【TVB台慶】特別嘉賓鄭伊健無端端掀起全場高潮睇咗個幾鐘頭,成個台慶冇乜主point,嘻嘻哈哈一part又一part,最緊要開心熱鬧!不過,講到hig ...


  • 【TVB台慶】特別嘉賓鄭伊健 無端端掀起全場高潮


  • 睇咗個幾鐘頭,成個台慶冇乜主point,嘻嘻哈哈一part又一part,最緊要開心熱鬧!不過,講到high,就係特別表演嘉賓鄭伊健出場,出年會喺紅館開個唱嘅佢,好醒咁喺台慶獨自solo一part,一出場就唱《直至消失天與地》,接住再唱埋經典金曲《一生愛你一個》,問你死未!

    咁都唔止,唱完兩首情歌,再有班dancers出嚟,伴住伊健唱電影《古惑仔》主題曲《友惰歲月》,唱唱吓,連周柏豪都出埋嚟,同伊健一齊唱,全場藝人起晒身打拍子,就係咁,伊健無端端掀起咗台慶嘅高潮!

    鍾意就快D Share啦!