掃呢頁CODE去手機

2018年11月25日 星期日

李亞男:仲有一個月生!李亞男晒巨肚 B女郁唔停 __,李亞男,

李亞男(左)同樂基兒都分別晒出孕照!現時佗住B女嘅李亞男預產期係12月,即係仲有一個月就生得!專心養胎嘅佢喺Instagram上載短片,見佢露出籮咁大 ...


李亞男(左)同樂基兒都分別晒出孕照!


現時佗住B女嘅李亞男預產期係12月,即係仲有一個月就生得!專心養胎嘅佢喺Instagram上載短片,見佢露出籮咁大嘅肚,而個肚皮就不停郁動,睇嚟B女都好活躍噃!亞男都笑問:「Party Time?」相信大家好快就知道BB似媽媽定爸爸王祖藍喇!

而懷有4個月身孕嘅名模樂基兒亦上載露腰相,不過見佢只係微微凸肚,依然非常fit!而一向熱愛瑜伽嘅佢,透露懷孕頭3個月時都要避開人群冇得去上瑜伽堂,因為懷孕8周時個肚開始大,唔可以隱藏起嚟,而且老公好迷信!不過依家終於可以再做瑜伽喇,仲準備去買啲孕婦瑜伽褲,仲笑言:「Bye bye body now!」網民都叮囑佢小心呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!