掃呢頁CODE去手機

2018年11月25日 星期日

黎瑞恩:入學面試太誠實!黎瑞恩畀仔仔激到冒火 __,黎瑞恩,

小恩子一直好支持慈善活動。藝人黎瑞恩(小恩子)出席慈善活動記者會,講到由以前行路上廣州變現在行路到泰北,她稱有時間就出錢出力,沒時間時都會捐錢撐慈善, ...


小恩子一直好支持慈善活動。


藝人黎瑞恩(小恩子)出席慈善活動記者會,講到由以前行路上廣州變現在行路到泰北,她稱有時間就出錢出力,沒時間時都會捐錢撐慈善,不過她今次冇時間參加泰北行,事關兒子剛考獲澳洲寄宿學校,所以明年初會離開香港幾個月,去澳洲安頓好兒子。問工作可有受影響?她謂:「可能係過新年啦,咁啱三月後先有工作。」

驚冇學校收

小恩子大爆仔仔面試時激她一肚氣:「有幾個入學試喺香港教,教完就要視像面試,人哋問佢有乜嗜好?佢竟答食飯同瞓覺,我喺後面聽住真係頭頂冒火,咁答真係死梗事後我鬧佢,佢話係講真話,咁我又覺佢冇錯嘅,好彩第二日學校打嚟話收佢咋!」

兩子女都到外國留學,問她是否終獲自由?她笑言:「係呀!(怕唔怕冇仔女喺身邊,寂寞而唔捨得?)又唔會唔捨得,因我想阿仔學獨立,男仔應該男子漢啲,唔可以乜都搵媽咪同工人幫,家姐去咗外國讀,返嚟變咗另一個人,識照顧自己又識唔好亂使錢,以前佢鍾意就要買㗎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!