網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月28日 星期三

為食加深兄弟情啟華帶隊開餐 __,

吳啟明愛鑽研廚藝,有不少撚手菜。
為食加深兄弟情啟華帶隊開餐早年在無綫常被觀眾認錯的吳啟明和吳啟華,兩兄弟相差一歲,性格各異,啟明較為低調,弟弟啟華則愛熱鬧、愛蒲。啟明坦言兩兄弟年少時 ...


為食加深兄弟情啟華帶隊開餐

早年在無綫常被觀眾認錯的吳啟明和吳啟華,兩兄弟相差一歲,性格各異,啟明較為低調,弟弟啟華則愛熱鬧、愛蒲。啟明坦言兩兄弟年少時雖同一屋簷下,卻培養不出深厚感情:「細路仔時,我跟外婆,佢就跟契嫲生活。到十幾歲一齊去英國留學,嗰邊階級觀念重,高班只能同高班同學玩,所以就算我哋住同一宿舍都少見。返港後先後入無綫,但我入去時,佢就離開TVB,嗰時我哋係一齊住,但我拍劇時雖然唔係主角,但幾套一齊開就冇乜時間返屋企,啟華就出咗去拍電影,又係好少見面,但見面都有偈傾嘅!」

啟明開餐廳後,兩兄弟反而走得更埋,他說:「依家人大咗唔係一齊住,每年幾次家庭聚會先會見大家,但我搞餐廳後,佢覺得我煮啲嘢唔錯,成日嚟食,又帶朋友嚟,所以仲見得多咗,感情係唔錯o架!」而啟華受訪時說:「阿哥啲廚藝好了得,喺屋企食過佢整啲牛腩,真係好正!所以我成日帶拍戲嘅朋友去捧場,我哋感情都可以話從食而走得更近。」

啟華大讚阿哥煮嘢食有一手,食到舔舔脷!
  • 啟華大讚阿哥煮嘢食有一手,食到舔舔脷!





鍾意就快D Share啦!