掃呢頁CODE去手機

2018年11月25日 星期日

譚凱琪爆料日日有女過廠集郵 __,譚凱琪,

Dicky把口𠺘過油,氹得3位「老婆」好歡喜!
譚凱琪爆料日日有女過廠集郵張衞健艷福無邊,在新劇有3個靚女老婆譚凱琪(Zoie,圖左起)、楊秀惠及蔡思貝,更有「集體床戲」!Dicky自誇光頭依然溝死 ...


譚凱琪爆料日日有女過廠集郵

張衞健艷福無邊,在新劇有3個靚女老婆譚凱琪(Zoie,圖左起)、楊秀惠及蔡思貝,更有「集體床戲」!Dicky自誇光頭依然溝死女,Zoie笑指對方口花花:「呢樣係必需嘅,否則搞唔掂三個老婆我哋戲內戲外都好愛佢,佢心地真係好好!最好笑係每日都有其他廠嘅女仔嚟集郵,佢真係魅力沒法擋!」又指床戲搞笑又感動,多得他令劇本變得更生動!

而秀惠認為男士光頭與否都不減魅力:「我較重視內涵同係咪傾得埋。」並讚Dicky是位專業演員,每次開工前都會跟她們討論走位及排戲,令演出更豐富。






鍾意就快D Share啦!