掃呢頁CODE去手機

2018年11月7日 星期三

【玩出火】炎亞綸疑一腳踏三男 激嘴抱抱相被曝光 __,

炎亞綸IG圖片
台灣前男團飛輪海成員炎亞綸一直性向成疑,自從與同性密友阿本傳出情已逝後,去年被傳媒影到同嫩男出入飯店,疑似有新歡,不過,今日有台灣雜誌爆料,指炎亞綸疑 ...


台灣前男團飛輪海成員炎亞綸一直性向成疑,自從與同性密友阿本傳出情已逝後,去年被傳媒影到同嫩男出入飯店,疑似有新歡,不過,今日有台灣雜誌爆料,指炎亞綸疑一腳踏三男,佢同男友人嘅激咀相被曝光,認真風流。



台灣《鏡週刊》報道指收到讀者爆料,炎亞綸疑同時暗交三男,三人都以為自己係正印,唔知道仲有另外兩位情敵存在!其中炎亞綸同A情人交往1年,兩人本來一直甜甜蜜蜜,直至今年8月,A情人發現炎亞綸變得冷淡,之後更在網上搵到炎亞綸同B及C情人嘅錫錫同抱抱相片,而拍攝地點就在炎亞綸嘅房間。



爆料者指A情人發現炎亞綸出軌後大怒,向對方興師問罪,炎亞綸堅稱同另兩人只係朋友,更發脾四表示:「你想分手就分手吧!」、「你好好的過你自己的生活!」而炎亞綸同A情人分手後,即刻賜予B情人上位機會,叫對方陪佢到上海工作,令A情人死心。而炎亞綸同情人嘅分手短訊亦被曝光。



據報道指出,炎亞綸呢3位情人年紀差唔多,都係白白淨淨,高高瘦瘦,而炎亞綸嘅追求手法好似偶像劇橋,都係先在社交網上試探,跟住噓寒問暖、對住情人自彈自唱。



對於被指控劈腿,炎亞綸回應雜誌:「我和朋友之間私下場合的互動,希望大家不要過度放大。」經理人則表示:「報道內容移花接木,A照片中的炎亞綸顯然不是2018年的髮型,所以時間點不符,且週刊封面中,B、C是同一個人,並沒有1年劈腿三男一事!對於不實內容,將和律師討論處理方式。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!