掃呢頁CODE去手機

2018年11月7日 星期三

姚琰欣(前名:姚紫茵):否認係性愛片主角 姚琰欣晒波底澄清 __,姚紫茵,

女仔人家點都介意嘅~藝人姚琰欣(Bonnie)有份參演的電影《有罪》,近日有情慾戲片段及劇照於網上流出,即使相片未有露出女星雙眼,但有網民直指相中人是 ...


女仔人家點都介意嘅~


藝人姚琰欣(Bonnie)有份參演的電影《有罪》,近日有情慾戲片段及劇照於網上流出,即使相片未有露出女星雙眼,但有網民直指相中人是Bonnie,昨晚她現身該片記者會,心情似未受影響,還打扮得相當性感,透露已於社交平台發聲明以示清白,她謂:「本身冇睇開討論區,嗰日係個客戶同我講,我覺得再咁落去好影響我接工作,同埋相中人嘅乳頭同我都唔啱色,我係Natural Pink,個乳暈邊冇咁大,其實我都唔知發生咩事,冇諗過電影片段會流出,我身上又冇紋身,唔好屈我。」

不過Bonnie卻不知相中人是那位女演員,但就爆料指拍攝時有演員為演出更美更真實,竟有意放棄下體部分做防走光措施,她謂:「我就接受唔到,呢樣嘢要畀我老公㗎嘛!」

而導演魯宗岳亦直指事件過分,並正在確認相片來源,更謂:「呢件事肯定對電影有影響,因為在台灣拍的時候都很隱蔽性,就是想大家看完整部片之後再批評(那懷疑是誰做的嗎?)還未肯定,現在在調查每一個細節,已在比對流出相片,應該是從片中剪出來的,說是工作人員也有可能,總之先了解,維權是需要的,之後會從法律途徑解決。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!