掃呢頁CODE去手機

2018年11月7日 星期三

【娛樂人物】嫁去大馬難適應張鳳妮生三女 調和少奶生活 __,

保養得宜的張鳳妮雖然已年屆52歲,就算化上淡妝,仍風采依然。
保養得宜的張鳳妮雖然已年屆52歲,就算化上淡妝,仍風采依然。87年港姐出身的張鳳妮,拍過多部劇集,但在97年她毅然離開娛樂圈,翌年嫁給富商老公傅仰峰, ...


87年港姐出身的張鳳妮,拍過多部劇集,但在97年她毅然離開娛樂圈,翌年嫁給富商老公傅仰峰,到馬來西亞做少奶奶。張鳳妮日前接受《蘋果》專訪,她直言當初做過埠新娘時,生活「悶到嘔」,靠租錄影帶看劇集打發時間。後來,她先後誕下三位千金,苦悶的少奶生活終看到曙光。

採訪:戴彩煥

攝影:沈健程

現年52歲的張鳳妮(鳳梨),在87年就以19歲之齡參選港姐,雖然最後落選,但之後在無綫拍過多部劇集,包括《他來自江湖》、《餐餐有宋家》及《天地男兒》等。97年她離開娛樂圈,翌年嫁到馬來西亞做少奶奶,先後為富商老公傅仰峰生下三位千金,長女Emily已經18歲,次女Ashleigh和孺女Ally亦分別17及13歲。女兒長大,鳳梨亦開始樂得清閒,上個月她專程返港出席無綫前金牌監製潘嘉德70大壽,順道去欣賞好友劉玉翠和關寶慧的舞台劇。

移居大馬多年的鳳梨日前在港接受《蘋果》訪問,一到場她主動澄清真實年齡:「你哋寫細咗我兩年,其實我52㗎喇。」即使年過五十,但對真實年齡也毫不顧忌,更說了一句:「千祈唔好幫我執相喎,我好怕㗎。」自言不勤做運動、不愛節食的鳳梨,對於保養,她亦有一套妙法,就是心境:「打吓麻雀,個人冇乜要求,你會覺得心境開朗啲,冇乜大壓力,人都會老得冇咁快。」



張鳳妮87年參選港姐,獲得「最受佳麗歡迎獎」。資料圖片 張鳳妮87年參選港姐,獲得「最受佳麗歡迎獎」。資料圖片
(左起)張鳳妮大女Emily、么女Ally及次女Ashleigh已長得亭亭玉立。

(左起)張鳳妮大女Emily、么女Ally及次女Ashleigh已長得亭亭玉立。

租帶打發時間

鳳梨轉眼間已嫁到大馬20年,她坦言初時生活難以適應,更以「悶到嘔」來形容,皆因當地只有兩個中文電視台,租劇集錄影帶也成為了樂趣:「好悶、好悶,所以咁快有細路仔,有咗細路仔,出邊世界係點你都唔會理。」在他人眼中,鳳梨是少奶奶,但她卻笑說自己是家庭主婦,由過往看時裝書,到現在一屋烹飪書,最初想簡單煮給女兒吃,到現在越煮越好玩。

回想鳳梨87年選港姐的日子,那屆首次到布吉出外景,首次以超性感比堅尼示人,相當突破:「我哋個個睇到啲泳衣都『吓?』初初有少少抗拒,出嚟都唔係好自在……不過好玩嘅,冇試過咁多女人一齊坐飛機,大家成日喺房傾偈食嘢,人生一個好好嘅回憶。」



98年12月,張鳳妮嫁給馬來西亞富商傅仰峰,從此息影退出娛樂圈。

98年12月,張鳳妮嫁給馬來西亞富商傅仰峰,從此息影退出娛樂圈。
張鳳妮拍過多部劇集,包括《他來自江湖》(圖)及《天地男兒》等,至97年拍畢《苗翠花》後淡出。電視圖片

張鳳妮拍過多部劇集,包括《他來自江湖》(圖)及《天地男兒》等,至97年拍畢《苗翠花》後淡出。電視圖片

感激萬子帶戲

落選後,鳳梨加入無綫,拍過《他來自江湖》、《同居三人組》及《天地男兒》等劇集。在《他》劇中,鳳梨飾演「弗得妹」阿娟,她被萬梓良扯住頭髮推入浴室淋花灑教訓一幕,至今仍是經典,但原來當初鳳梨看到劇本時,也覺得害怕:「我冇諗到可以去到咁盡,正式roll機時,佢真係兜頭兜面個花灑淋落嚟,咁反而幫到我,變咗你會掙扎多啲,個戲咪出到嚟。呢場戲我多謝佢,如果唔係佢,你哋唔會記到𠵱家。」

雖然鳳梨做過女主角,但始終未能大紅大紫,演藝生涯一直都是平平穩穩:「因為我冇乜野心,佢哋(無綫)擺我邊我都做,做呢行唔可以hea住嚟做,你畀我做,我做到最好,希望你可以睇到,變咗你會畀更好嘅嘢我。而且最終我想做嘅係阿媽、老婆,我志願係做個好媽媽。」



《他來自江湖》

《他來自江湖》
《天地男兒》

《天地男兒》
《苗翠花》

《苗翠花》

拒絕復出拍劇

鳳梨96年離開無綫時,屬包薪藝員,她說:「包薪藝員係親生仔女,當年畀好多機會,可能我自己唔夠好啦,當時好多人去咗台灣同馬來西亞拍嘢,我一個月兩萬八千,人哋去到嗰度(馬來西亞)有8萬一個劇,喺TVB仲要抽佣。」公司後來着她改簽部頭:「要一個個劇計,唔包你薪可能萬幾蚊一個月,我唔係好甘心,我唔想36歲都仲係咁。」鳳梨之後選擇到大馬拍劇,亦因而認識老公,最後息影結婚,亦願望成真成為媽媽。最近不少80年代藝人,包括景黛音和李婉華等,相繼復出拍劇,卻打動不到鳳梨:「我哋呢啲五十幾歲,06、28(早上6時開工,凌晨4時收工)真係唔得,死得人㗎,玩吓幾集就OK嘅,如果啲對手我鍾意嘅話。」

場地提供:Harlan's(The ONE)




鍾意就快D Share啦!