掃呢頁CODE去手機

2018年11月12日 星期一

陳少邦:一脫成名?陳少邦全裸上陣床戰五女 __,陳少邦,

陳少邦首次孭飛做男一!藝人陳少邦出席改編自台灣李宗瑞案的電影《有罪》首映,今次首度擔正做男一,問他會否擔心票房?他笑謂:「老闆緊張啲,我就緊張自己嘅表 ...


陳少邦首次孭飛做男一!


藝人陳少邦出席改編自台灣李宗瑞案的電影《有罪》首映,今次首度擔正做男一,問他會否擔心票房?他笑謂:「老闆緊張啲,我就緊張自己嘅表現,希望大家畀多啲評價我,畀我知有乜需要改進,因為機會未必次次有。」陳少邦稱在戲中有大量大膽床戲,並以全裸上陣拍攝:「前面全裸就影唔到,而且我做足安全措施。(某啲鏡頭有冇搵替身?)冇人肯替我,因為太辛苦,原本好多男藝人想做我呢個角色,但到最後冇人肯做,因為話題敏感、尺度又大,我接嘅時候都有問我太太意見,佢話冇問題。(有冇打真軍?)絕對冇,要嘅話我就唔會接,如果真係咁做,我應該要去日本發展。(想唔想一脫成名?)靠脫成名當然唔想,希望脫完係得到大家對我演技嘅賞識,希望多啲人搵我開工,話晒入咗行十幾年,希望得到多啲人認同,至於錢就遲啲講,認同重要啲。」

陳少邦透露在戲中至少跟五位女演員有激情戲,更表示太太已事先聲明不會觀看有關片段及電影:「可能佢會偷偷同朋友入場睇,睇完嬲咗都唔話畀我知。(太太畀你接拍,好偉大!)除咗我媽媽,太太係最偉大。我拍嘅時候都唔敢同媽媽講,怕嚇暈佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!