掃呢頁CODE去手機

2018年11月28日 星期三

【三代同堂】鼎爺施明再抱孫笑開顏 李泳豪晒溫馨全家福 __,李家鼎,李泳豪,鼎爺,

李泳豪晒三代同堂全家幅(ig圖片)
李家鼎同前妻施明77年結婚,誕下孖仔李泳豪、李泳漢,94年時施明單方面申請離婚,原因係性格不合,不過鼎爺一直唔肯簽紙,施明單方面申請離婚後,就帶埋對孖 ...


李家鼎同前妻施明77年結婚,誕下孖仔李泳豪、李泳漢,94年時施明單方面申請離婚,原因係性格不合,不過鼎爺一直唔肯簽紙,施明單方面申請離婚後,就帶埋對孖仔移民美國。



李泳豪、李泳漢同爸爸嘅感情非常好,鼎爺同施明離咗婚多年,一直話希望同施明復合,到最後知道復合無望,終於放低舊情,年前遇到現任太太,結果再婚組織新家庭,反而施明感情仍然空白,多年嚟潛心向佛。



大家都各自有自己嘅生活,孖仔長大成人,李泳漢亦都結婚生咗對仔女,太太剛誕下細女Charlotte,湊個「好」字,只差泳豪未有着落。



鼎爺又做爺爺梗係開心最近仲趁新抱坐完月,去咗影樓坐影全家福,今日泳豪喺instagram分享咗呢張全家福,有父母施明、鼎爺、細佬一家四口,留言:「三代同堂,齊齊整整,平平安安。幸福,感恩,珍惜。」相中見施明抱住孫女,鼎爺就抱住孫仔,大家都笑得好開心,真係好溫馨,而施明扮得好靚,更係明艷照人呀!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



李泳豪晒三代同堂全家幅(ig圖片) 李泳漢太太早前誕下囡囡,泳豪同媽咪施明去探望(ig圖片) 李泳漢太太早前誕下囡囡,泳豪同媽咪施明去探望(ig圖片)
呢張全家幅好珍貴(ig圖片)

呢張全家幅好珍貴(ig圖片)
泳豪好錫侄仔(ig圖片)

泳豪好錫侄仔(ig圖片)
今年中母親節時,同施明食飯慶祝,一家人經常聚會(ig圖片)

今年中母親節時,同施明食飯慶祝,一家人經常聚會(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!