掃呢頁CODE去手機

2018年11月28日 星期三

王菀之:【結婚三周年】39歲王菀之暗示有喜? __,王菀之,

係咪要講定恭喜?39歲的歌手王菀之於2015年下嫁「Figure王」蘇卓航(EricSo),人前人後二人表現恩愛,相當甜蜜!話咁快二人結婚已經三年,為 ...


係咪要講定恭喜?


39歲的歌手王菀之於2015年下嫁「Figure王」蘇卓航(Eric So),人前人後二人表現恩愛,相當甜蜜!話咁快二人結婚已經三年,為咗慶祝結婚三周年,兩公婆就去咗日本旅行,佢哋去原宿又去下北沢,玩得相當開心!

王菀之喺社交網上載咗一張合照,二人後方有一大個「LOVE」字,加埋王菀之笑到見牙唔見眼個樣,真係一切盡在不言中!王菀之仲留言:「就係咁,我姓咗蘇三年喇 #2015年11月28日。」圈中好友楊千嬅都有留言送上祝賀。

另外,王菀之又上載一張拎住一條超細嘅牛仔褲相,並表示:「呢排瘦咗少少,呢條ok!」結果引起網友不少揣測,指佢有所暗示,有網民就直接留言問佢係咪有喜,並送上祝福,又向佢查詢BB嘅性別!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!