掃呢頁CODE去手機

2018年11月1日 星期四

楊怡:【周勵淇洩密】楊怡「有心」遮肚隨時報喜? __,周麗淇,楊怡,周勵淇,

周勵淇(左三)用心心幫楊怡(右)遮住個肚,好似有啲此地無銀喎!39歲的藝人楊怡與34歲的羅仲謙於2016年拉埋天窗,雖然兩人均表示喜歡小朋友,並表示會 ...


周勵淇(左三)用心心幫楊怡(右)遮住個肚,好似有啲此地無銀喎!


39歲的藝人楊怡與34歲的羅仲謙於2016年拉埋天窗,雖然兩人均表示喜歡小朋友,並表示會積極造人,但婚後不時相隔兩地工作,故至今依然未「報喜」。不過,曾表示已經準備好做媽媽的楊怡,似乎終於有好消息!

懷孕之說有所保留

日前其好友周勵淇(Niki)在社交網上載與袁偉豪、郭晉安、林文龍和楊怡的飯局照,Niki刻意用心形圖案遮住楊怡腹部位置,相中楊怡則開心地舉起V字手勢。貼文一出,不少網民紛紛猜測楊怡終於造人成功,並留言希望她與羅仲謙早日宣布這個好消息!不過,有眼利的網民發現相片應該是在拍攝無綫劇《再創世紀》期間拍攝,而拍畢已一段時間,故對楊怡懷孕之說有所保留。

羅仲謙:真係好想有!

對此,羅仲謙說:「真係好想有,但未有,有咗我真係會忍唔住口到處講。」而楊怡雖然沒有直接回應,但她在社交網開心地表示收到助手所送,印有她與老公合照的手機殼,並晒相放閃。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!