掃呢頁CODE去手機

2018年11月1日 星期四

李施嬅:好嘢咪收埋!李施嬅「中門大開」賣大包 __,李施嬅,李詩韻,

李施嬅「中門大開」,真係少見!無綫花旦李施嬅(Selena)晚上在荃灣出席汽車活動,Selena以性感晚裝上陣,大玩「中門大開」,她笑說:「今日個造型 ...


李施嬅「中門大開」,真係少見!


無綫花旦李施嬅(Selena)晚上在荃灣出席汽車活動,Selena以性感晚裝上陣,大玩「中門大開」,她笑說:「今日個造型有啲大膽,好少咁性感,我班姊妹成日鬧我太保守,所以自己都轉吓,性感唔緊要嘅,最緊要靚,佢哋叫我向子羚學習吓,自己都學緊。」講到是否打算行性感路線?她笑說:「唔係,性感大家一定諗起姚子羚,冇得代替,我簡中試吓。」

Selena除了喜歡駕駛,更喜歡識車、識整車的男士,她說:「自己覺得識車嘅男人好有魅力,因為自己好鍾意車,細個直情會攞架車去改,第一個男朋友都係好鍾意玩車,佢仲會捐落車底自己整車,覺得好man好有吸引力,所以搵男朋友都希望佢識車,等我去車房兜一轉先,哈哈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!