掃呢頁CODE去手機

2018年11月1日 星期四

鍾欣潼:讚賴弘國聽話 阿嬌拖老公賀阿感小登科 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,阿感,黎國輝,

阿感小登科,原來阿嬌有份做紅娘。藝人鍾欣潼(阿嬌)與老公賴弘國結伴出席阿感(黎國輝)的婚宴,由於賴弘國怕醜,只有阿嬌留下來接受媒體訪問。對於送了甚麼禮 ...


阿感小登科,原來阿嬌有份做紅娘。


藝人鍾欣潼(阿嬌)與老公賴弘國結伴出席阿感(黎國輝)的婚宴,由於賴弘國怕醜,只有阿嬌留下來接受媒體訪問。對於送了甚麼禮物給一對新人?她笑言:「現金最實際,我同新郎新娘都係好朋友。」

阿感於2014年在羅志祥(小豬)香港演唱會上求婚,原來當時阿嬌亦有幫手,她還笑言:「當時Yoyo(新娘)都唔知會求婚㗎,但佢都覺得奇怪突然咁多人一齊嚟睇小豬。佢哋太忙喇,依家先擺酒。」

阿嬌亦於12月18日在港簽字註冊,並在20日擺酒。問現在準備情況?她謂:「好多嘢都未搞,婚紗、回禮嘅禮物都未搞,努力中!(啲姊妹冇幫手?)我哋有Wedding planner(婚禮策劃師),喺香港搞都好啲,有公司同事幫手。(婚禮老公係咪聽晒你話?)係呀,上次美國開Party,人少少,大家都有意見不合,今次就冇,OK」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!