掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

【堅拒唔回巢】曾被無綫開名「召回家」 駱應鈞:我點捱嗰種通告 __,無綫,駱應鈞,

 攝影﹕沈健程
一代武俠小說泰斗金庸查良鏞上月底離世,享年94歲。查良鏞的喪禮將於下周二舉行,翌日出殯,據知遺體將進行火化。金庸小說筆下人物,除主角會精忠報國(韋小寶 ...


一代武俠小說泰斗金庸查良鏞上月底離世,享年94歲。查良鏞的喪禮將於下周二舉行,翌日出殯,據知遺體將進行火化。



金庸小說筆下人物,除主角會精忠報國(韋小寶除外)、捨己為人的道德底線外,其餘角色不乏風流人物。《射鵰英雄傳》中的東邪黃藥師,可算當中表表者,他離經叛道,崇尚晉人遺風,所以有「邪」的稱號。在眾多代扮演過黃藥師的藝人中,駱應鈞演的東邪,盡得放浪形骸及狂的精髓,可謂一絕。



人稱「駱Sir」嘅駱應鈞邵氏年代出身,入行逾40年,係名副其實嘅老戲骨。不過,駱Sir已經有一段時間冇喺公仔箱出現,唔係因為退休,而係駱Sir喺2011年離開大台後過檔港視(HKTV),可惜港視不獲發牌,演出嘅劇集無緣喺免費電視頻道播放。



駱Sir話﹕「冇失望,當初4揀2已經知道機會最渺茫,睇到佢點搬龍門,唔係點會搞到香港撕裂。」駱Sir認為係前屆政府曾蔭權與上屆政府梁振英之間嘅問題,佢話﹕「曾蔭權唔想剩係畀大氣電波鴻圖,就想發多啲免費牌,嘗試搵潛在有可能會做嘅人,嗰陣王維基畀佢講完心郁郁,基本上大家都知發牌一定唔係問題,因為吃力不討好,做電視大家都知係『十蝕一賺』咁濟,咁都會有儍佬肯做,點會有可能唔畀牌佢?!點知真係唔畀,最後咪搞到亞視出醜,一路唔拔喉,呢啲嘢全部都係政府做㗎嘛!」



駱Sir越講越唔順氣,繼續鬧爆﹕「唔發牌畀佢係因為可能個市場承受唔到咁多,我唔想佢蝕錢。關你咩事?商業社會,依家街上有條友話用500萬租個舖,唔通你話唔租呀?怕你蝕?唔係咁樣嘛,不嬲香港嘅遊戲規則唔係咁,但佢就係將個遊戲規則改變咗。」



駱Sir坦言當初冇諗過簽王維基,因為王維基挖角前,佢已經離開咗大台近一年。即使無綫搞「召回家」呼喚舊同事回巢,駱Sir都好堅決咁話﹕「唔會喇,唔會返去嗰邊,o依家適應咗自顧生涯。」問到如果有好好嘅劇本同角色呢?駱Sir笑笑口話﹕「你覺得好正嘅,可能我唔係覺得咁正嘛。同埋我點捱嗰種通告……我解釋詳細少少,例如你係主角,今日15場,但我係配角,佔你1/3啫,但喺15場係1、3、9、10、15,得4、5場都『揼』咁耐時間,慣例主角第二朝唔使開第一場,畀佢唞一、兩粒鐘,咁其他人去攝,呢個情況配角多數又中梗,咁大家辛苦程度唔會差好遠。」



駱Sir透露大台搵過佢4、5次,佢一臉自信咁話﹕「據聞當初(召回家)剩係開兩個名,我係其中一個。」駱Sir話喺無綫多年,己睇通潛在規則點玩,佢話﹕「我哋太熟個制度,邊啲可以做邊啲唔可以做,邊啲聽咗唔可以當真,邊啲可以當真。有時個監製話搵你演,但佢上面仲有上司,變咗完全冇刺激、冇新鮮感,樣樣事已知就唔好玩。」駱Sir話04年廖啟智離巢,令佢好羨慕,但當時自己未做好安全網,擔心一走零收入,或者要做比大台條件更差嘅工作,最後仍要向現實低頭,佢慨嘆﹕「但我唔想咁。」



駱Sir話邵逸夫年代嘅無綫最好玩,以前可以任意改劇本,甚至角色,佢話﹕「以前自由度大啲,好似當年吳孟達拍《新紮師兄》,原本set咗角色係老差骨,hea住做唔起勁,但佢唔鍾意,自己設計到好有威嚴,換轉o依家?拍完第一日就照肺問你『點解咁呀?再咁我哋換人喇喎!』紀律上咁做梗係唔啱,私下將人哋心血改晒,但都要睇效果,真係好睇上面又buy就可以繼續去。」時代轉變,年輕一代有時唔識尊師重道亦令佢萬般感嘆,佢話﹕「係大陸拍嘢,人哋會叫聲你『老師』,但香港就唔可以擺個『老屎忽』款出嚟,因為冇人會appreciate(欣賞)你做得咁耐,尤其後生仔,咁當然未必個個都係。」駱Sir覺得係無綫做8至10年係最好嘅,周潤發係一個好榜樣,問到多年來有冇諗過要做主角?佢話﹕「我又冇,有啲人恨,因為當時佢哋抱住嘅觀念,只有做主角先有優待同人工高啲,但o依家新人出嚟,就算你做主角,可能都係全組人工最低嗰個,我份人比較實際,唔會幻想。(邊個角色最滿意?)未有住,我份人過咗去就算,但我拍戲好少失手,會加少少嘢令到個角色冇咁悶。」但如果剩記角色,唔記得駱應鈞又會唔會好失望?佢話﹕「都慣咗,人哋能夠記得你戲入面角色應該好感恩,好過有啲人面目模糊到乜都唔記得,咁諗會舒服啲。」



今年65歲嘅駱Sir,已經可以攞生果金,不過駱Sir個樣真係一啲都唔似,佢好自信咁話﹕「拍《Z風暴》時,我演許仕仁年紀嘅角色,導演要求我掃(化)老妝,話『你個樣後生呀!』。其實我幾鍾意人叫我駱Sir,但又有個心結,因為一般警務人員55歲就要退休,警務處長都只可以延至57歲,覺得好似冇乜說服力……之前維基寫咗我63歲,我仲自己改番啱,哈哈。」相信唔少人都知,駱Sir嘅爸爸係小學校長,叔父係著名粵語片演員駱恭,而大家姐係香港信報創辦人駱友梅女士(亦即被譽為「香港第一健筆」林山木嘅太太),弟弟就係資深大律師駱應淦,不過駱Sir一向都好少提屋企人,佢解釋﹕「我係舊式人,一來唔想抽佢哋水,二來想保障佢哋私隱。」



現在駱Sir主力返大陸拍網絡電影,但佢堅持講廣東話,駱Sir解釋:「我堅持㗎,如果用普通話講台詞,會打亂我(演戲)節奏。其實我溝通冇問題,但講得唔流利(普通話),好多人差過我一萬倍,難怪o依家都少搵香港演員。」



場地提供﹕China Tang@尖沙嘴



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影﹕沈健程  人稱「駱Sir」嘅駱應鈞邵氏年代出身,入行逾40年 人稱「駱Sir」嘅駱應鈞邵氏年代出身,入行逾40年
 駱Sir話邵逸夫年代嘅無綫最好玩

駱Sir話邵逸夫年代嘅無綫最好玩
 駱Sir又指年輕一代有時唔識尊師重道亦令佢萬般感嘆

駱Sir又指年輕一代有時唔識尊師重道亦令佢萬般感嘆
 駱Sir話喺無綫多年,己睇通潛在規則點玩

駱Sir話喺無綫多年,己睇通潛在規則點玩
 駱Sir都好堅決咁話唔會返大台

駱Sir都好堅決咁話唔會返大台
 今年65歲嘅駱Sir仲keep得好好

今年65歲嘅駱Sir仲keep得好好

鍾意就快D Share啦!