掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

【有片!有聲!】《一個男人》古天樂為人妻Kay 回歸樂壇開金口! __,古天樂,謝安琪,Kay,

阿Kay話睇完呢個《(一個男人)一個女人和浴室》MV之後,大家都想有一個好似古仔嘅老公!
【新增影片】麥浚龍(Juno)同謝安琪(Kay)喺會展為拉闊音樂會進行演出,喺音樂會尾聲,台上播放咗古天樂赤裸剃鬚嘅片段同歌聲做彩蛋,完騷後Juno解 ...


【新增影片】



麥浚龍(Juno)同謝安琪(Kay)喺會展為拉闊音樂會進行演出,喺音樂會尾聲,台上播放咗古天樂赤裸剃鬚嘅片段同歌聲做彩蛋,完騷後Juno解釋係今日將派台嘅新歌片段,不過就賣關子唔肯透露詳情。



今日謎底終於解開,原來Juno同Kay嘅年度企劃,概念如電影,以董折、浦銘心兩個角色貫穿所有歌曲及MV,今次邀請咗古天樂演出Kay嘅第二任丈夫——藍定凌,有一段極長間冇推出新歌嘅古仔,今次仲會破天荒同Kay合唱《(一個男人)一個女人和浴室》。



聽講今次古仔之所以重出樂壇開金口再唱歌,係因為Juno同古仔合作拍電影《風林火山》而成為好友,古仔話:「我好欣賞Juno嘅細心,我哋喺電影上嘅理念好相似,大家都好願意花時間去做電影。我唔擅長唱歌,但《一個男人》唔單係首流行曲,係整個故事嘅一部分,一個回憶,我以藍定凌嘅身份去唱,係一個表演,有劇情,感覺好似一部電影,所以我試,我都好期待將來有機會拍成電影。」



古仔同阿Kay都話覺得今次合作好有趣,阿Kay話:「今次以大家角色出發去唱歌,同以前嘅合唱歌好唔同,唔再係單純演繹一首單曲,成個角色係有情緒,我相信大家聽完之後,都想有個咁好嘅老公。」



阿Kay仲話要同古仔一齊登台,古仔即耍手:「做乜嘢都得,唔好要我唱live,呢首歌歌詞句句唔同,冇重複,我揸起支咪已有壓力喇。」Kay笑笑口話:「可能你之後又覺得好喜歡呢首歌,好想現場唱俾觀眾聽呢。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



阿Kay話睇完呢個《(一個男人)一個女人和浴室》MV之後,大家都想有一個好似古仔嘅老公! 阿Kay話同古仔合作好有趣,仲話要同古仔一齊登台,古仔即耍手:「做乜嘢都得,唔好要我唱live!」 阿Kay話同古仔合作好有趣,仲話要同古仔一齊登台,古仔即耍手:「做乜嘢都得,唔好要我唱live!」
噚晚人妻Kay同Juno嘅拉闊音樂會上播出呢一幕,令唔少人嘩然!

噚晚人妻Kay同Juno嘅拉闊音樂會上播出呢一幕,令唔少人嘩然!

鍾意就快D Share啦!