掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

謝安琪:入紙紅館開騷 Kay透Bra晒胸要張繼聰過目 __,張繼聰,謝安琪,Kay,

Kay嘅服裝係喺英國同法國搜羅。歌手謝安琪(Kay)、麥浚龍(Juno)、王雙駿(Carl)及陳哲廬(Jerald)在會展舉行演唱會,騷後Kay及Ju ...


Kay嘅服裝係喺英國同法國搜羅。


歌手謝安琪(Kay)、麥浚龍(Juno)、王雙駿(Carl)及陳哲廬(Jerald)在會展舉行演唱會,騷後Kay及Juno受訪,Juno表示多謝Kay和樂隊與他一起完成這個以故事形式進行的騷,已有幾年沒做騷的Kay就自言在台上的感情很複雜:「有我對於舞台嘅熱情,又有我對角色嘅喜愛,感覺好特別。好開心觀眾由頭到尾都好留心,反應好好。(老公張繼聰有冇嚟?)有呀,喺後台。」她多謝同事努力由英國及法國搜羅適合角色的服裝,感到很滿意:「我有畀老公睇過相,佢都好滿意。我仲有畀健身教練睇,佢有嚟睇騷,會不停鞭策我。(要好多人過目先得?)唔係,佢哋一齊支持我啫。」另外,Kay透露已入紙申請明年在紅館開個唱:「我想喺凍啲嘅時間,有啲浪漫氣氛。」

至於台上並沒任何對話,Juno認為這個騷難在不只以歌者身份演出,還要配合節奏和情感。至於吸煙部分有否申請就要問大會,他又透露台上有煙灰缸:「有綵排咗嘅。(食煙有影響唱歌?)今次演出唔係淨係唱功,揸住支煙唱歌係有難度,歌與歌之間我哋又冇乜交談,今晚同觀眾係個好好嘅聚會,佢哋好留心睇我哋嘅故事。」提到配有古天樂歌聲的片段,Juno大賣關子,表示今天(8日)會派新歌,片段屬於預告性質。而對於吸煙部分的申請,大會公關回覆:「係舞台煙火效果,我哋會同會展講。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!