掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

陳貝兒讚情深:聽完眼濕濕 __,陳貝兒,

陳貝兒有興趣開拍《娶到這世界邊端》。
陳貝兒讚情深:聽完眼濕濕李嘉與俄羅斯女友的故事儼如節目《嫁到這世界邊端2》的男人版,主持陳貝兒亦大讚李嘉是好男人,並對其故事大感興趣,她昨日受訪時說: ...


陳貝兒讚情深:聽完眼濕濕

李嘉與俄羅斯女友的故事儼如節目《嫁到這世界邊端2》的男人版,主持陳貝兒亦大讚李嘉是好男人,並對其故事大感興趣,她昨日受訪時說:「李嘉真係一個好情深義重嘅男仔,我成日覺得香港男仔都有好好嘅,唔係淨係外國男仔先好。聽完佢同女朋友嘅故事,我都有少少眼濕濕,被佢嗰種深情所感動。」

問到會否有興趣開拍《娶到這世界邊端》﹖她稱一直有留意香港男生娶外國女生的故事:「至於節目內容同安排要等公司監製諗,我哋依家一直收集緊啲感人故事。(李嘉係好題材?)如果真係娶到這世界邊端,李嘉肯定係一個好好嘅男主角,係我都好想採訪、好想去了解多啲嘅故事。」






鍾意就快D Share啦!