掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

【娛圈搵唔到食?】Regen@HotCha開餐廳做調酒師:夠唔夠膽試我杯cocktail __,Regen,張惠雅,HotCha,

香港有間餐廳以機艙作為賣點,而且入面仲有位大家都識嘅女團成員,裝扮成空姐調酒俾大家飲添,佢就係HotCha嘅Regen張惠雅喇!Regen喺娛樂圈搵唔 ...




香港有間餐廳以機艙作為賣點,而且入面仲有位大家都識嘅女團成員,裝扮成空姐調酒俾大家飲添,佢就係HotCha嘅Regen張惠雅喇!

Regen喺娛樂圈搵唔到食,出嚟打工?佢話:「純粹因為有個朋友喺度做調酒師,所以我就喺度取經,因為我準備開一間屬於自己嘅餐廳。佢哋好好,肯接納我呢個乜都唔識嘅人喺呢度返工。」

Regen覺得三十而立,係時候確定自己人生目標同方向了:「希望自己可以喺三十歲前,有個比較穩定嘅生意基礎同埋收入,所以今次都算係擺晒所有心機、時間、金錢去嚟緊嗰個餐廳,我覺得喺呢個歲數無咩負擔,真係要搏一次,去建立自己事業。」

除咗做老闆,Regen更會大顯身手,下廚、調酒:「好搞笑,我喺澳洲嘅時候,啲室友都會覺得我好癲,因為我成日都會諗到啲好想整嘅嘢食,然後煮出嚟要佢哋試食,有時候味道會好怪,但大部分味道都唔錯嘅。朋友試完之後都話:『點解你亂做一通,但做出嚟都咁好味?』飲酒亦一樣,可能一向有飲開酒,所以對每種酒都有個記憶。到我將啲酒亂溝嘅時候,就好似煮嘢食一樣,大概味道係點樣,點樣取得平衡,就調咗一杯味道唔錯嘅酒出嚟。」

Regen喺鏡頭前下戰書:「大家夠唔夠膽試我杯cocktail呢?」

鍾意就快D Share啦!