掃呢頁CODE去手機

2018年11月18日 星期日

馮盈盈:何廣沛喪操肌 想學馮盈盈「除衫」冧粉絲 __,馮盈盈,何廣沛,

真係要操過練過先可以除衫見人嘅!藝人馮盈盈和何廣沛(Matthew)到灣仔出席開幕活動,二人自拍攝劇集《白色強人》後再合作賺錢,盈盈指男友不會呷醋:「 ...


真係要操過練過先可以除衫見人嘅!


藝人馮盈盈和何廣沛(Matthew)到灣仔出席開幕活動,二人自拍攝劇集《白色強人》後再合作賺錢,盈盈指男友不會呷醋:「有錢搵佢就開心!我同Matthew喺劇入面做過嘅,我同佢做番一次就得!」而正在操肌的Matthew就坦言辛苦,不過沒有設定目標胸肌吋數:「淨係希望夏天可以除衫,好似盈盈咁派吓福利。」盈盈笑言34吋,Matthew即說:「你就34,我40!」

提到明天(19日)台慶,身為司儀之一的盈盈預告準備了貼身戰衣,已經節食及做運動半個月,希望能展露裙子的剪裁。Matthew則有份參演劇集《跳躍生命線》舞台版,又叫盈盈抽獎時叫他的名字,她卻表示只會叫司儀的名字,但希望人人有獎。問到盈盈可擔心口快快說錯話?她笑言:「口快快講完就啱,因為節目好豐富。我有壓力不過唔算好大,因為今次有十個司儀。唔會講錯嘅,大家會幫我兜番!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!