網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月12日 星期一

鄧月平:男仔乘機埋身 鄧月平自爆陪人傾通宵 __,鄧月平,

鄧月平經常幫人做催眠治療,連陌生人都唔介意開解。「影壇新丁」鄧月平踩過界做歌手,最近推出第二首歌曲《最佳演員》。受訪時,她透露歌曲概念來自忙碌的人,她 ...


鄧月平經常幫人做催眠治療,連陌生人都唔介意開解。


「影壇新丁」鄧月平踩過界做歌手,最近推出第二首歌曲《最佳演員》。受訪時,她透露歌曲概念來自忙碌的人,她覺得香港人生活壓力大,又不時批評自己做得未夠好,希望大家多欣賞及讚美自己。

入行日子尚短的她,坦言經常有迷惘的時候:「喺呢個圈仲有好多嘢要學習,因為我喺電影同音樂方面都係剛踏出一小步,每當迷惘就會用唔好嘅心情去創作。(身邊朋友都有負能量?)都有,我會送一個笑容同擁抱畀大家。」擁有催眠治療師牌照的她,不時鼓勵朋友找她:「我真係會出去同佢哋治療。(當中有冇粉絲?)都有,有男仔初頭話想輔導,後來坦白話其實係鍾意我,想同我影相。」

擇偶條件多咗

問到求助者是否被愛情煩惱居多?鄧月平笑指愛情與工作都有,但她自覺並非經驗豐富,故只是以陪伴身份開解他們,她說:「好多時夜晚收到陌生求助短訊,最長試過傾10個鐘,傾到第二朝大家都眼瞓就停止,不過我都鍾意做聆聽者。(會唔會能醫不自醫?)我依家心理狀況十分好,擇偶條件亦多咗,想搵個有正能量同頭腦清晰嘅男仔,只係忙到冇時間拍拖啫!」

場地:Studiotreehk


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!