網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月12日 星期一

《飛虎之雷霆極戰》:黃宗澤張曦雯飛英國談情:細個讀書就識 __,張曦雯,黃宗澤,

張曦雯幫黃宗澤安排飯局識女仔。藝人黃宗澤(Bosco)、張曦雯(Kelly)及吳業坤,今日傍晚現身機場出發英國拍攝邵氏網劇《飛虎之雷霆極戰》,Bosc ...


張曦雯幫黃宗澤安排飯局識女仔。


藝人黃宗澤(Bosco)、張曦雯(Kelly)及吳業坤,今日傍晚現身機場出發英國拍攝邵氏網劇《飛虎之雷霆極戰》,Bosco指今次會去8日,主要戲份圍繞住Kelly及荷里活影星Lee Pace:「談情戲為主,拍番同Kelly再相遇,因為我哋細個喺英國讀書識,Lee Pace就有打戲,講佢畀恐怖分子捉咗。」Bosco續不屑爆Kelly只得頭、尾兩日拍攝,她即反擊笑話期間忙於為Bosco安排飯局介紹對象,問到他是否不介意搵外國人做女友?他打趣話自己唔識講英文,只是交個朋友。

至於問到Kelly可會期待有艷遇?她即大笑話冇諗過,身旁Bosco再爆料話:「佢唔使飛,周圍都有(艷遇),起碼聽過3次佢喺的士、交通工具上面又漏手袋、電話,喺香港搵得番都已經好彩,仲要送埋嚟拍攝現場畀你、叫你小心啲喎!其實我覺得佢唔係需要男朋友,係需要助手。(你回禮介紹番男仔畀佢?)喺英國冇朋友,返香港先!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!