網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月19日 星期一

鄺潔楹:孖周奕瑋遊加國 鄺潔楹唔排除會有啲嘢! __,鄺潔楹,周奕瑋,

鄺潔楹將會同周奕瑋一齊去加拿大拍微電影兩星期。憑無綫旅遊節目《3日2夜》而升呢為「女神」的鄺潔楹(Judy),日前出席義賣曲奇活動,她透露稍後將和「旅 ...


鄺潔楹將會同周奕瑋一齊去加拿大拍微電影兩星期。


憑無綫旅遊節目《3日2 夜》而升呢為「女神」的鄺潔楹(Judy),日前出席義賣曲奇活動,她透露稍後將和「旅遊達人」周奕瑋(Jarvis)到加拿大兩星期拍攝微電影,又指Jarvis的節目大受歡迎,現已成為大紅人:「佢介紹啲日本嘢好平民化,所以好啱啲年輕人口味。」

認識多年私下好熟

對Jarvis讚不絕口,屆時兩人在異地相對兩周可會日久生情?她哈哈笑說:「其實我同佢識咗好多年,私下都好熟,但冇嗰種感覺喎。」問鮮有緋聞的Jarvis,是否疑是HeHe才難有發展,她笑得更大聲話:「嘩,我冇講過呀,我唔知呀!或者去到加拿大,人在異鄉,天氣又凍凍哋,或者會有啲嘢呢,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!