掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

朱晨麗劉佩玥齊被催婚 __,朱晨麗,劉佩玥,

朱晨麗、譚俊彥
朱晨麗劉佩玥齊被催婚林師傑、歐陽巧瑩的兄弟姊妹團由9男7女組成,包括劉佩玥(Moon)、朱晨麗、麥美恩、翟威廉、羅天宇、譚俊彥及周志康等。朱晨麗希望一 ...


朱晨麗劉佩玥齊被催婚

林師傑、歐陽巧瑩的兄弟姊妹團由9男7女組成,包括劉佩玥(Moon)、朱晨麗、麥美恩、翟威廉、羅天宇、譚俊彥及周志康等。朱晨麗希望一對新人早生貴子,並說:「次次嚟呢啲場合都畀人催婚,遇啱就嫁啦,唔啱都冇得強求,始終一生人一次,唔可以亂嚟!」

Moon則與緋聞男友周志文受訪,問到幾時輪到他們?Moon笑說:「我哋遲啲有Event(活動)。(情侶檔?)有翟威廉o架,因為我哋有個網上節目HappyLive,好受歡迎,亦多咗工作機會!」問她是否每次去婚禮都被追問婚期?她說:「唔止去婚禮,任何場合都會被問!」周志文即說:「最緊要開心,依家大家相處舒服!」Moon亦說:「我哋成日都見,唔好再傳我有咩兵啦,傳佢就OK,佢唔介意!」



周志文、劉佩玥
  • 周志文、劉佩玥
新娘子與一班索姊妹合照。

  • 新娘子與一班索姊妹合照。



鍾意就快D Share啦!