掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

謝安琪:謝安琪除淨Bra咀古天樂 __,謝安琪,古天樂,

古仔同Kay合拍MV,仲有除淨Bra嘅場面。藝人麥浚龍(Juno)早前邀請影帝古天樂(古仔)與謝安琪(Kay)的年度音樂企劃演出女主角浦鉻心第二任丈夫 ...


古仔同Kay合拍MV,仲有除淨Bra嘅場面。


藝人麥浚龍(Juno)早前邀請影帝古天樂(古仔)與謝安琪(Kay)的年度音樂企劃演出女主角浦鉻心第二任丈夫藍定凌一角,與Kay合唱了《(一個男人)一個女人和浴室》,引起樂迷紛紛討論。是次MV繼續由Juno導演,講述浦銘心清晨帶着疲累身軀回家,細心的藍定凌為她整理衣衫時發現不屬於妻子的氣味,數分鐘畫面將二人內心的矛盾呈現出來。

古仔Kay滲默契

Juno直言想透過MV帶出愛侶間的相處,古仔跟Kay異口同聲說兩個人相處,溝通很緊要,古仔說:「默契唔係一刻嘅事,係要時間,我喺屋企見到爸媽睇電視,有默契轉台,一句說話都唔使講。」Kay說:「兩個人一齊耐咗,一個動作,就意會對方需要咩。」就如MV 中藍定凌和浦銘心見對方步入浴室,會自然踏後一步親吻對方的心神領會,藍定凌見到浦銘心累了,提出取消約會在家用膳。

古仔罕有分享對婚姻睇法

拍完MV,二人分享跟另一半的相處之道,早已擁有幸福家庭的Kay說:「相處真係需要時間,一齊耐咗自然有套獨特相處模式,當然都睇大家性格,你喜歡講我樂意聽,假如兩個人認定對方係另一半,即使在浴室啲咁私隱嘅地方,各自忙自己嘅事都會好享受,有冇一紙約誓都唔再重要。正如浦銘心,佢嘅感情歷程精彩豐富,跟董折後分開後有第二段婚姻,佢亦再冇戴上婚戒,因為佢清楚自己咩,自然會主動爭取想要。」

尚是單身的古仔也罕有地就MV故事分享他對婚姻的看法:「我都覺得感情係兩個人嘅事,有冇一紙婚書都唔太重要。至於同另一半相處,我比較喜歡盡在不言中嘅安靜,假如二人都係多嘢講,喺同一空間搵話題有時係好攰,不如花多啲時間去關心、了解對方。我理解藍定凌點解感覺到妻子有心事都唔過問,佢兩個之間一直都係冇人講出口就唔會問,佢就係咁嘅人,何時何事都尊重對方,以對方為首,諒解、體貼。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!