掃呢頁CODE去手機

2018年12月3日 星期一

【同貝多芬撞髮型】李璨琛八個月大B女冧爆Daddy勁可愛 __,李璨琛,

李璨琛嘅囡囡李元元,而家8個月大,但頭髮生得超茂盛。頭髮多到就連李璨琛都話佢似貝多芬,不過真係好可愛啊!自從囡囡出世後,李璨琛就同大部分爸爸一樣,俾個 ...




李璨琛嘅囡囡李元元,而家8個月大,但頭髮生得超茂盛。頭髮多到就連李璨琛都話佢似貝多芬,不過真係好可愛啊!自從囡囡出世後,李璨琛就同大部分爸爸一樣,俾個女冧爆,IG俾元元洗晒版。不過阿女出世,作為一家之主嘅李璨琛就緊係要努力搵奶粉錢啦,湊女重任要留返俾老婆先啦。

呢日《壹》仔就見到佢老婆梁志瑩湊住囡囡出街,佢同朋友邊行邊傾,經過開小食店停低睇有咩食,梁志瑩一直都摸住阿女隻腳,BB嘅腳仔真係好可愛好冶癒!李元元勁乖咁俾媽媽抱喺胸前,白雪雪又肥嘟嘟全程無扭計,咁乖女自然抵錫。阿媽邊食燒賣邊跳舞逗佢開心,但阿女就反而無乜反應好冷靜。話時話《壹》仔發現到梁志瑩都幾高下,唔知遲下囡囡會唔會同媽咪一樣咁高呢?

鍾意就快D Share啦!