掃呢頁CODE去手機

2018年12月14日 星期五

胡鴻鈞:另一半詐型?胡鴻鈞拒咀劉佩玥:盡量唔好 __,劉佩玥,胡鴻鈞,

星期一至日都聽到佢唱嘅劇集歌!歌手胡鴻鈞(Hubert)首次在新劇擔正男一,更包攬主題曲、插曲及片尾曲,成為「劇集歌霸」,他與劉佩玥(Moon)三度結 ...


星期一至日都聽到佢唱嘅劇集歌!


歌手胡鴻鈞(Hubert)首次在新劇擔正男一,更包攬主題曲、插曲及片尾曲,成為「劇集歌霸」,他與劉佩玥(Moon)三度結片緣,今次終修成正果做夫妻,但依然冇得錫錫!

Hubert甚有觀眾緣,2016年拍首部劇集《殭》,表現備受好評,之後拍《降魔的》演「石敢當」,令他人氣急升,今次在《救妻同學會》升呢做男一,他未有驕傲,謙稱:「劇入面其實有好多演員,大家都係一樣重要,冇話邊一個男女主角,因大家都有自己故事,缺少一個劇本都唔完整。」

三度合作有默契

提到第三次與Moon合作,今次終於結為夫妻,他笑說:「係呀,所以啲網民咪話我哋終於修成正果囉。由《殭》對佢嘅欣賞,到《降魔的》都係我單方面迷戀佢,嚟到《救》劇終於做夫妻,希望粉絲睇得開心。

問到想不想與Moon做螢幕情侶? Hubert說:「冇刻意,因為係唔同監製,可能覺得我哋有默契同火花啦。除咗拍劇,我哋仲合作旅遊節目。」又笑言與女方飾演夫妻,但沒有親熱戲:「嗰種Sweet係挨吓膊頭拖吓手咋。(你好似鬆一口氣?) 我專登同導演講,盡量唔好安排不必要嘅親熱鏡頭。」問到是否不想拍咀嘴甚至床戲?他說:「對我嚟講真係高難度,可能會尷尬同唔自然,所以盡量唔好。(挑戰演技嘛!)咁好多方法可以挑戰嘅,除咗所謂親熱戲外。」

又演又唱最開心

提到《三國機密之潛龍在淵》和剛播畢的《是咁的,法官閣下》都是Hubert唱主題曲, 他說:「首先我錄歌時唔知個劇幾時播,只知係唱主題曲。」而《救》劇於周日播映, 所以之前幾乎每日開電視都聽到他的歌曲, 他靦腆說:「可以為自己演嘅劇集唱係開心嘅,今次片尾曲都係自己寫,所以更加有意義。(雄霸劇集歌喎!)真係好難答,多謝公司畀機會我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!