掃呢頁CODE去手機

2018年12月14日 星期五

鍾欣潼:掃袋唔睇價錢 阿嬌被老公講到唔敢買 __,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌自爆被老公賴弘國指責買袋唔睇價錢!藝人鍾欣潼(阿嬌)與老公賴弘國(Michael)將於本月20日在港舉行婚宴,早前她接受內地節目訪問,分享與老公的 ...


阿嬌自爆被老公賴弘國指責買袋唔睇價錢!


藝人鍾欣潼(阿嬌)與老公賴弘國(Michael)將於本月20日在港舉行婚宴,早前她接受內地節目訪問,分享與老公的日常生活趣事,更自爆曾被Michael指她買包包不看價錢:「我鍾意嘅品牌係比較貴,但我係用自己辛苦工作嘅錢買,不過依家都會顧慮老公感受,唔敢買呀!」

問到今次婚宴,兩公婆是否一齊去揀禮服?阿嬌就大爆老公品味不太好:「我有同佢一齊去揀,但佢揀嗰啲都好醜。」至於婚後,阿嬌稱想老公多返屋企見見父母,她謂:「Michael好多時都要工作,飛來飛去,有時忙到過門不入,唔想佢到將來長輩唔喺到先後悔。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!