掃呢頁CODE去手機

2018年12月14日 星期五

【蜜月大解放】馬爾代夫全裸曬太陽 木偶哥﹕坦誠相對 __,木偶哥,林師傑,

林師傑同歐陽巧瀅去咗馬爾代夫度蜜月,全裸晒股,益吓大家。(Ig圖片)
喺節目《3日2夜》經常以三點式泳衣出鏡,憑34C成網民熱話嘅前港姐歐陽巧瑩(Tammy)。上月23號跟「木偶哥」林師傑結婚,但因為工作關係,佢哋今個月 ...


喺節目《3日2夜》經常以三點式泳衣出鏡,憑34C成網民熱話嘅前港姐歐陽巧瑩(Tammy)。上月23號跟「木偶哥」林師傑結婚,但因為工作關係,佢哋今個月至可以出發去馬爾代夫度蜜月。



林師傑同Tammy一向都好鍾意陽光與海灘,一去到當地就急不及待大解放。今日凌晨木偶哥兩公婆齊齊喺Instagram晒股,貼咗一張兩人全裸嘅相。照片清楚見到佢哋喺酒店屋前泳池一絲不掛,露出白滑嘅屁股,趴喺池邊望住無邊大海,睇嚟非常寫意。照片隱約見到Tammy手持一部航拍遙控器,相信照片係出自佢手筆。Tammy話﹕「拍拖四周年快樂,多謝老公完成咗我十八歲嘅心願,辛苦咗成個2018,終於好好放鬆五日。」原來今次係上集度蜜月,因為Tammy話﹕「返香港搏殺半個月,一月再出發蜜月Part Two(容許我哋放肆一下 ,呢度實在太正喇)。」



木偶哥就用咗鍾舒祺《裸泳》嘅歌詞,話經過今次「坦誠相對」之後,兩個人嘅路至會行得更遠。識睇睇留言,唔少網友都表態支持,仲紛紛提出疑問,有網友問「好奇究竟邊個影」、「肉色泳衣?兩位都好白滑喎」、「估唔到佢囉由(屁股)咁圓喎」、「兩個去三個邊?」。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



林師傑同歐陽巧瀅去咗馬爾代夫度蜜月,全裸晒股,益吓大家。(Ig圖片) 唔想走光,最好方法就係攬實老公。(Ig圖片) 唔想走光,最好方法就係攬實老公。(Ig圖片)
邊個影?咪就係用航拍機自拍囉!(Ig圖片)

邊個影?咪就係用航拍機自拍囉!(Ig圖片)
飛高啲仲睇唔睇到?(Ig圖片)

飛高啲仲睇唔睇到?(Ig圖片)
林師傑同歐陽巧瀅上個月23日結婚。((Ig圖片)

林師傑同歐陽巧瀅上個月23日結婚。((Ig圖片)
之前影結婚相已經sweet到爆。(Ig圖片)

之前影結婚相已經sweet到爆。(Ig圖片)

鍾意就快D Share啦!