掃呢頁CODE去手機

2018年12月14日 星期五

謝芷倫:劇迷狂呼快「回家」 謝芷倫運動底受歡迎 __,謝芷倫,

謝芷倫愛運動,經常獲邀出席康樂文娛活動擔任嘉賓。藝人謝芷倫(Jan)形象健康,加上本身有運動底子,所以不時獲邀為康樂文娛活動擔任嘉賓。呢日佢現身一個跑 ...


謝芷倫愛運動,經常獲邀出席康樂文娛活動擔任嘉賓。


藝人謝芷倫(Jan)形象健康,加上本身有運動底子,所以不時獲邀為康樂文娛活動擔任嘉賓。呢日佢現身一個跑步活動,仲負責做鳴槍手為活動揭幕,咁啱同場遇到著名香港羽毛球手鄧俊文,謝芷倫話:「細個係媽咪教我打羽毛球,曾經代表過學校岀賽,不過之後揀咗玩田徑。我間唔中都會約一大班朋友打羽毛球,最鍾意打混雙,非常刺激。而我最想有機會接拍體育題材嘅戲,有得打羽毛球就更好啦。」

而Jan喺處境劇《愛.回家之開心速遞》嘅秘書Mandy一角深受觀眾歡迎,雖然劇情講到Mandy入獄而久未喺劇集露面,但依然不減一班網民嘅喜愛,更有唔少網友Keep住留言話好掛住Mandy,好想佢快啲「回家」!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!