掃呢頁CODE去手機

2018年12月30日 星期日

【猝逝前訪問】操控唔到生死 贊成安樂死 林嶺東:我想決定我幾時走 __,林嶺東,

日前,金像獎導演林嶺東喺屋企猝逝,終年63歲,事發突然,震驚圈內、外。16年,林嶺東拍《沖天火》,個故仔係寫人類發明令人長生不老嘅幹細胞,佢講過「電影 ...




日前,金像獎導演林嶺東喺屋企猝逝,終年63歲,事發突然,震驚圈內、外。

16年,林嶺東拍《沖天火》,個故仔係寫人類發明令人長生不老嘅幹細胞,佢講過「電影裡面,我係神!我要點就點,但現實裡我操控唔到生老病死,因為神都有老嘅一日。」

對於生死,林嶺東有另一番體會,喺電影裡加入長生不死元素,係因為林嶺東唔想大家再有面對生離死別嘅痛苦、無奈。

喺呢一刻,世間留得住我嘅就係我嘅家人,電影留得住我,我就多拍幾部。留唔住我,我就走囉。如果行屍走肉,冇晒用,我唔希望有一日,我個腦又唔會用,廁所又去唔到,所以我贊成安樂死,我想決定我幾時走。

除咗生死難面對,林嶺東最唔想嘅,係大家睇到佢嘅老態。

佢講過,「自己已一把年紀,拍電影我可以操控晒所有嘢,但現實裡操控唔到

生老病死,我實在唔願意俾你哋見到我今日呢個樣,所以我要戴帽、戴黑超,等你哋聯想一下我有幾多白頭髮,我唔想讓你咃睇到⋯⋯我唔係扮嘢,亦唔使理個Look點變。其實觀眾唔使認到我個樣,觀眾只要知道戲係我拍嘅就夠喇!

林嶺東仲話,高清電視嘅力量太大,如果上鏡就會將佢嘅老態盡現,呢個亦係唯一佢唔做電視訪問嘅原因!

鍾意就快D Share啦!