掃呢頁CODE去手機

2018年12月30日 星期日

林嶺東:林嶺東倒斃家中 張耀揚聞噩耗爆喊 __,張耀揚,林嶺東,

張耀揚知道消息後喊到收唔到聲!導演林嶺東倒斃家中,藝人張耀揚獲林嶺東力捧,當年的《龍虎風雲》、《監獄風雲》及《學校風雲》令他打響知名度,近年移居澳門的 ...


張耀揚知道消息後喊到收唔到聲!


導演林嶺東倒斃家中,藝人張耀揚獲林嶺東力捧,當年的《龍虎風雲》、《監獄風雲》及《學校風雲》令他打響知名度,近年移居澳門的張耀揚收到消息時感到十分愕然,聞訊後即激動爆喊,一度不能開聲!他坦言:「吓!唔係啩?!我希望呢件事唔係真......(對上一次見佢幾時?)兩年前喺杜琪峯飯局......佢一手捧我出嚟,呢樣嘢一世都會記住,我成日想搵機會報答東San(林嶺東暱稱),但未搵到機會。」他表示會冷靜情緒,着記者稍後再致電給他。

據知,警方接獲林嶺東妻子報案,其妻發現林嶺東倒臥床上,警員到場後,證實林嶺東死亡,初步調查相信事件沒有可疑,林嶺東死因有待驗屍後確定。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!