網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月9日 星期日

【爆相爆片】大媽街頭戰阿伯 只因一個矛盾 __,爆相爆片,

好哋哋行行吓路都會打起交上嚟,唔通又係中港矛盾問題?講緊嘅係上周五(7日)下晝1點幾,有個推住BB車嘅鄉音大媽喺上水廣場嘅行人天橋,懷疑俾個本地阿伯撞 ...


好哋哋行行吓路都會打起交上嚟,唔通又係中港矛盾問題?講緊嘅係上周五(7日)下晝1點幾,有個推住BB車嘅鄉音大媽喺上水廣場嘅行人天橋,懷疑俾個本地阿伯撞到,其間佢就同阿伯發生衝突,仲扯住嗰個阿伯係咁打。街坊見到咁都唔抵得,上前勸交將兩人分開。



目擊市民余先生唔係住喺上水區,但當時佢就行經上水廣場嘅行人天橋,佢話所知係個鄉音大媽推住架BB車,其間懷疑個阿伯撞到BB車個細路,雙方於是就嘈起上嚟,無幾耐仲打起上嚟添。從余先生提供嘅片段可以睇到,個鄉音大媽扯位嗰個阿伯,不斷大嗌:「你個死男人、你個死老嘢吖」,其間不斷出手打向對方。



個鄉音大媽身旁就有另一個女性朋友,當時抱住個BB。余先話係個女友人係幫手抱住BB,而個鄉音大媽就負責打人喎。附近有街坊見到咁樣,就上前勸交拉開雙方。片中可以聽到個鄉音大媽嘅女友人喺度同街坊講,係個阿伯出手打人先,但余先生就話佢見到係鄉音大媽出手打人喎,個阿伯仲好委屈咁解釋係意外撞到對方,話:「我唔係有心㗎嘛!」



現場有街坊話報警啦,但警方就話冇接獲呢單案件有人報案喎。余先生覺得本來好少事啫,一人少句就冇事,但質疑可能係平日上水區居民積埋好多怨氣,又係中港矛盾衍生嘅事件喎。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568





大媽架BB車同阿伯疑碰撞,竟然打起上嚟。(讀者余先生提供) 大媽架BB車同阿伯疑碰撞,竟然打起上嚟。(讀者余先生提供)
大媽搶阿伯頂帽,一嘢扑落去。(讀者余先生提供)

大媽搶阿伯頂帽,一嘢扑落去。(讀者余先生提供)
街坊分隔開佢哋,勸佢地唔好打。(讀者余先生提供)

街坊分隔開佢哋,勸佢地唔好打。(讀者余先生提供)

鍾意就快D Share啦!