掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

歐陽娜娜:歐陽娜娜狂推暗瘡「神藥」原來係搽下體 __,歐陽娜娜,

使唔使咁尷尬呀……喺大陸勁紅嘅大提琴演奏家兼女星歐陽娜娜靚女又有身材,曾同房祖名、崔始源等傳過緋聞,依家先18歲女嘅佢咩社交網都玩,又拍片又Selfi ...


使唔使咁尷尬呀……


喺大陸勁紅嘅大提琴演奏家兼女星歐陽娜娜靚女又有身材,曾同房祖名、崔始源等傳過緋聞,依家先18歲女嘅佢咩社交網都玩,又拍片又Selfie,所以佢嘅Followers人數一早就已經過百萬。最近佢就喺其中一個社交網狂推一支醫粉刺嘅「神仙藥膏」,表示係喺屋企隨手拎嚟搽足3日,點知見效成功戰勝粉刺,仲意外引發網友購買熱潮,唔少人就跟住去診所或醫院詢問,甚至有大陸網友更跨海請求代購添!

不過……有專業皮膚科醫師就開Post話,支藥膏主要醫濕疹、女性外陰部濕疹等發炎、過敏症狀,不過因為成分包含兩種抗生素、抗黴菌及類固醇,因此並不適用於臉部治療粉刺,醫師仲話長期用可能造成臉部皮膚萎縮,或出現皮膚炎、發紅、丘疹、膿包等症狀。有新陳代謝內分泌專科醫師更喺Fb感嘆:「不知道是甚麼藥膏也敢往臉上抹,實在是勇氣可嘉!」嘩……歐陽娜娜都真係幾「勇」啵…


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!