掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

清唱《世上只有》 容祖兒大讚媽咪係佢最好朋友 __,容祖兒,

清唱《世上只有》容祖兒大讚媽咪係佢最好朋友容祖兒為宣傳國語大碟,於內地舉行校園巡迴演唱會,日前去到最後一站北京清華大學。由於係最後一站,當日祖兒重新編 ...


  • 清唱《世上只有》 容祖兒大讚媽咪係佢最好朋友


  • 容祖兒為宣傳國語大碟,於內地舉行校園巡迴演唱會,日前去到最後一站北京清華大學。由於係最後一站,當日祖兒重新編排歌list,好友霍思燕仲帶埋囝囝「嗯哼」到場支持。

    演唱會上,祖兒仲大彈結他,首次喺北京演唱經典廣東歌《空港》,更分享新碟嘅創作歷程同自己嘅音樂態度,佢話好多朋友都覺得佢係工作狂,但對佢嚟講,只要同音樂有關,工作都係一種享受,「如果可以通過音樂,讓更多人從中得到能量,就是我最大的快樂。」仲話自己媽咪就係最好嘅榜樣,佢同媽咪既係母女,又係最好嘅朋友。最後,佢仲清唱咗《世上只有》送俾媽咪,場面溫馨又感動。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!