掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

【跨年騷不斷更新】劉德華被女Dancer摸心口熱舞 囡囡劉向蕙睇實 __,劉向蕙,劉德華,

(攝影:林賓尼、馮嘉銘)
一連20場劉德華「MyLoveAndyLau劉德華WorldTour」跨年演唱會今晚喺紅館開騷,由於今年係華仔舊年年初墮馬意外後首次再開演唱會,所以吸 ...


一連20場劉德華「My Love Andy Lau 劉德華 World Tour」跨年演唱會今晚喺紅館開騷,由於今年係華仔舊年年初墮馬意外後首次再開演唱會,所以吸引咗唔少fans撲飛捧場,而華仔亦落力綵排,務求以最佳狀態演出。大會派發閃燈手環給觀眾,全場爆滿。而劉德華父母、鄭中基同太太、阿姐汪明荃、羅家英、黃日華、苗僑偉、薛家燕及甘比(陳凱韻)媽咪等都有去捧場。

相關新聞:【劉德華跨年騷】男歌迷花6.5萬元買5張黃牛飛入場 警員到場調查



2213 劉華換咗紅黑色燕尾服,由10個女dancer陪住出場,趙增熹帶領15人大樂隊加和音伴奏下,華仔大跳大唱《你是我的夢》同《男人哭吧不是罪》,又跳又唱冇難度,狀態大勇。



2205 華仔喺台上話想分享過往10幾個月嘅事:「我原本上年開演唱會,計劃得好好,諗住上年個女讀K3輕鬆啲,今年小一就煩啲,所以我擔心啲、好大壓力。今日我帶住好緊張嘅心情嚟到呢度,見到好輕鬆嘅觀眾,令我所有緊張同壓力,喺頭先完全解放。17歲開始有你哋陪伴,多謝你哋。」

跟住《17歲》,全場大合唱。最後佢仲向住panel位送飛吻畀fans,

相關新聞:【劉德華跨年騷開鑼】場外賣紀念品 全套入手價$10,538



2148 唱《愛你一萬年》時,華仔換上銀灰色西裝現身,囡囡劉向蕙亦換咗個甫士,坐喺媽咪朱麗倩大髀睇爹哋。之後華仔飲水、抹汗同除褸,啲觀眾尖叫聲震天,其後華仔仲將抹完汗嘅毛巾拋落去觀眾席,然後好鬼馬咁話:「我仲諗會唔會丟出去冇人理。」又扮除褲o氹fans,博得全場又咿嘩鬼叫。然後華仔話:「每年都有部分靜靜地唱歌,我平日去卡拉OK成日都聽啲男仔唱,有啲人又拍片話要聽呢首歌。」跟住佢坐咗喺張高櫈唱《暗裡著迷》,全場大合唱。



2133 華仔換過一身黑皮褸造型唱《假裝》,同10幾個性感造型嘅女dancer「舞鬥肉搏」,女dancer埋身摸華仔個胸,而囡囡全程「見證」爹哋被摸。



2123 之後華仔換粉紅色唐裝,企上只得一個人身位嘅吊台,升到上紅館頂同山頂朋友打招呼,邊唱《如果有一天》,個吊台環繞紅館轉,超近距離。華仔時而升高時而降低,如同喺觀眾頭頂飛過一樣。



2117 華仔唱完《笨小孩》後,好興奮喺台上繞咗一圈,跟住佢話:「我冇開騷8年喇,如果8年前生一個女都8歲喇!我要好好感受吓呢個感覺。」跟住佢坐喺個台度話「呢啲感覺我已經唔記得喇,你哋仲記得呀?」然後佢又用普通話問歌迷聽唔聽得明,又叫麻煩佢哋學廣東話,佢又話過去一年發生好多事,而佢收到大家嘅關心同祝福。



2051 華仔除去外套,露出白色背心,唱完《中國人》之後打大鼓,有歌迷大叫華仔好犀利、靚仔華。華仔老婆朱麗倩帶住6歲囡囡劉向蕙坐喺panel睇華仔打鼓。



2040 演唱會正式開始,身穿全白色中山裝嘅華仔喺台中央高台現身。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影:林賓尼、馮嘉銘) 大會派發閃燈手環俾觀眾 大會派發閃燈手環俾觀眾
家燕姐去咗捧場

家燕姐去咗捧場
甘比媽咪(藍衣者)都係座上客之一

甘比媽咪(藍衣者)都係座上客之一
華仔父母、太太朱麗倩及囡囡劉向蕙齊齊坐喺panel睇騷。

華仔父母、太太朱麗倩及囡囡劉向蕙齊齊坐喺panel睇騷。
同場仲有鄭中基及太太

同場仲有鄭中基及太太



華仔終於現身:好Fit呀!

華仔終於現身:好Fit呀!
仲打大鼓!

仲打大鼓!
華仔「半天吊」咁演出,睇見到有啲牙煙…

華仔「半天吊」咁演出,睇見到有啲牙煙…
後來同性感女dancers熱舞

後來同性感女dancers熱舞
摸晒心口咁……係女dancer摸華仔

摸晒心口咁……係女dancer摸華仔
華仔又跳又跳,狀態好fit!

華仔又跳又跳,狀態好fit!
天幕投映咗疑係劉向蕙畫嘅畫作

天幕投映咗疑係劉向蕙畫嘅畫作

鍾意就快D Share啦!